اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در ماه رمضان صورت گرفت

آموزش تجویدالصلاة با حضور 110 روحانی در تویسرکان

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از آموزش تجویدالصلاة برای نخستین بار در تویسرکان خبر داد و گفت: این طرح با حضور 110 روحانی بومی انجام می‌شود.

آموزش تجویدالصلاة با حضور 110 روحانی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان حجت‌الاسلام علی کاروند ظهر امروز در جلسه شورای قرآنی این شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه اهمیت مباحث قرآنی بر همگان روشن است، اظهار داشت: یکی از مهمترین فعالیت‌های تبلیغات اسلامی آموزش قرآن و برگزاری محافل و کرسی قرآنی است.

وی ادامه داد: کرسی تلاوت قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان در هفت نقطه شهرستان تویسرکان اجرا شده و یا در حال اجراست.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان، به جلسات ختم قرآن به صورت جمع‌خوانی از سوی 70 هیئت قرآنی خواهران اشاره کرد و افزود: جزءخوانی قرآن کریم در 35 محفل، ویژه هیئت‌های مذهبی در مساجد به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی به آموزش جزء 30 قرآن کریم در مؤسسه نورالحکمه خواهران برای 300 نفر در 12 کلاس در سه شهر و 12 روستا و دو بخش مرکزی و قلقل‌رود اشاره کرد و ابراز داشت: طرح آموزشی 1447 حداقل در 10 روستا با شرکت 200 نفر در حال اجراست.

کاروند آموزش روخوانی و روانخوانی به صورت خودگردان در 15 خانه قرآنی شهری و روستایی را از دیگر برنامه‌های این ماه پربرکت در تویسرکان دانست.

وی از آموزش تجویدالصلاة برای نخستین بار در تویسرکان خبر داد و تصریح کرد: این طرح با حضور 110 روحانی بومی از اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی در شهر و روستا شهرستان انجام می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه این برنامه به صورت فردی انجام می‌شود، بیان کرد: در طرح تجویدالصلاه 800 تا 1000 نفر از مردم از این آموزش بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه 15 کلاس قرآنی برای افراد 7 تا 12 سال زیر نظر نورالحکمه برگزار می‌شود، اظهار داشت: مؤسسات قرآنی نورالحکمه، نورالهدایه و خانه قرآن فرسفج با کلاس‌های آموزش روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و آموزش طرح 1447 در ایام ماه مبارک رمضان فعال و پویا هستند.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول