اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

حمایت کشورهای اسلامی از مردم فلسطین تقویت شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: خط حمایت مسلمانان و کشورهای اسلامی از مردم مظلوم فلسطین تقویت شود.

حمایت کشورهای اسلامی از مردم فلسطین تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در جلسه تمهید مقدمات برگزاری روز جهانی قدس در گیلان اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار امام‌ خمینی (ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

وی بر برجسته‌سازی نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در راهبری جهان اسلام و ملت‌های محروم علیه رژیم صهیونیستی و تقویت مقاومت اسلامی در منطقه تاکید کرد و افزود: خط حمایت مسلمانان و کشورهای اسلامی از مردم مظلوم فلسطین باید تقویت شود.

اشجری خواستار الگوسازی و معرفی نماد حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان برای تداوم انتفاضه و مبارزه علیه رژیم اشغالگران قدس در سرزمین اشغالی شد و تصریح کرد: دشمن‌شناسی و روشنگری نسبت به توطئه‌ها و مقاصد نظام سلطه و قدرت‌های زورگو در منطقه باید تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، زمینه‌سازی برای همگرایی بین کشورهای اسلامی در بهره‌گیری هدفمند و فراگیر از ظرفیت و توان دیپلماسی و رسانه‌ای در شفاف‌سازی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را تاثیرگذار دانست.

وی با تاکید بر نمایش دستاوردهای 65 سال مقاومت و انتفاضه فلسطین و رویکرد و رفتار کشورهای اسلامی و عربی در قبال آن، بیان کرد: سکوت بعضی از کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی باید تقبیح شود.

اشجری با اشاره به ظرفیت‌سازی رسانه‌ای و اتخاذ خط هوشمند تبلیغی و جریان‌سازی خبری هماهنگ در شبکه‌های ملی فرامرزی و رسانه‌های همسو با آرمان‌های قدس و فلسطین، خاطرنشان کرد: فرهنگسراها، مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی باید در زمینه مذکور فعال شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان یادآور شد: ارائه تصویر فاخر و شایسته از مواضع انقلاب، نظام و میهن اسلامی و همچنین رهبری حکیمانه و هوشمندانه ایران اسلامی نسبت به رژیم اشغالگر صهیونیستی و انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان باید در روز جهانی قدس نمایان باشد.

اشجری خواستار بهره‌گیری مطلوب از روز جهانی قدس در گسترش دامنه نفرت و دشمنی جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم شد و اظهار کرد: افکار عمومی برای خنثی‌سازی توطئه‌های آمریکا و قدرت‌های شیطانی علیه ملت فلسطین باید آماده‌سازی شود.

وی بر بسترسازی برای حضور گسترده اقشار مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت سرزمین قدس باید در راهپیمایی روز جهانی قدس برجسته باشد.

انتهای پیام/84001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول