اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته صورت گرفت

مراجعه 700 هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان زنجان از مراجعه 700 هزار نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی تامین اجتماعی طی سال گذشته خبر داد و گفت:‌ 23 هزار مورد هم طی این مدت در مراکز درمانی استان زنجان بستری شده‌اند.

مراجعه 700 هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رایگان بودن خدمات واحدهای درمانی متعلق به تامین اجتماعی اظهار داشت: این واحدهای درمانی در سطح کشور پراکنده هستند.

وی از وجود دو بیمارستان با مدیریت تامین اجتماعی در استان زنجان خبر داد و افزود: بیمارستان امام حسین و ابهر اقدام به ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در سطح استان می‌کنند.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان زنجان اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی چند درمانگاه‌ و پلی‌کلینیک هم در سطح استان دارد.

وی با بیان اینکه پلی‌کلینیک حکیم هیدجی و درمانگاه روزبه زنجان اقدام به ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی می‌کنند، افزود: این سازمان دو درمانگاه فعال هم در شهرهای ابهر و خرم‌دره دارد، ضمن اینکه درمانگاه قیدار پس از رفع نیازهای تجهیزاتی به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

محمدی از مراجعه 700 هزار نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی تامین اجتماعی طی سال گذشته خبر داد و گفت:‌ 23 هزار مورد هم طی این مدت در مراکز درمانی استان زنجان بستری شده‌اند.

وی تعداد عمل‌های جراحی انجام شده در مراکز درمانی تامین اجتماعی را 9 هزار و 800 مورد اعلام و اضافه کرد: در سال گذشته 7 هزار و 800 تولد هم در این مراکز روی داده است.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان زنجان از اجرای طرح تکریم سالمندان در مراکز درمانی متعلق به سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح برای مراجعان 60 سال به بالا انجام می‌شود.

وی جراحی عمومی، اطفال، داخلی زنان، چشم پزشکی، ارولوژی، عمل‌های جراحی بدون برش کلیه و سایر خدمات درمانی را از جمله خدماتی اعلام کرد که در مراکز درمانی تحت مدیریت تامین اجتماعی ارائه می‌شود.

محمدی به افزایش فضای فیزیکی مراکز درمانی متعلق به سازمان تامین اجتماعی استان زنجان اشاره و تصریح کرد: تجهیزات مورد نیاز در مراکز درمانی هم نوسازی شده است.

وی از جذب نیروهای مورد نیاز در مراکز درمانی تامین اجتماعی خبر داد و گفت: با برگزاری آزمون 150 نیرو شامل تخصص‌های مختلف از جمله متخصصان قلب، چشم پزشک، ارتوپدی و جراحی عمومی در این مراکز جذب شده‌اند.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان زنجان جذب سی‌تی‌اسکن برای مراکز درمانی زنجان را از اولویت‌ها دانست و افزود: حضور در جشنواره‌های کشوری مثل جشنواره شهید رجایی از دیگر برنامه‌های مدیریت درمانی استان زنجان است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی متولی درمان در کشور نیست، افزود: احداث و راه‌اندازی مراکز درمان توسط این سازمان به دلیل بالا بودن تعداد بیمه‌شدگان این سازمان است.

محمدی تعداد کادر درمانی فعال در بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی را حدود 800 نفر اعلام و تصریح کرد: این سازمان با وجود اینکه عمومی است؛ دولتی هم محسوب نمی‌شود چراکه حق بیمه دریافتی از مردم صرف امور خود آنها می‌شود.

انتهای پیام/73004/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول