اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خبر داد

ایجاد بیمارستان تخصصی قلب و عروق تامین اجتماعی در گیلان

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان از اخذ مصوبه ایجاد بیمارستان تخصصی قلب و عروق در این استان خبر داد.

ایجاد بیمارستان تخصصی قلب و عروق تامین اجتماعی در گیلان

محمدحسین شهدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تلاش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اخذ مصوبه برای ایجاد بیمارستان قلب و عروق تامین اجتماعی در گیلان اظهار کرد: هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی ساخت بیمارستان مذکور را در استان مصوب کرده است.

وی به ساخت بیمارستان تخصصی قلب و عروق تامین اجتماعی در آینده نزدیک در گیلان اشاره کرد و افزود: تمام خدمات بیمارستان مذکور به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی رایگان ارائه می‌شود و بیمه‌های دیگر با تعرفه دولتی می‌توانند از خدمات بیمارستان استفاده کنند.

شهدی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه هیئت دولت در سفر خود به گیلان خرید سی‌تی‌اسکن بیمارستان رسول اکرم (ص) را تصویب کرده است، تصریح کرد: مصوبه خرید سی‌تی‌اسکن با کیفیت برتر توسط هیئت مدیره تامین اجتماعی عملیاتی شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان نصب سی‌تی‌اسکن در بیمارستان رسول اکرم (ص) در پوشش بیماران ترومای استان را حائز اهمیت خواند و اضافه کرد: سال گذشته 12 هزار عمل جراحی در بیمارستان رسول اکرم (ص) انجام شده است.

وی با اشاره به بستری شدن 18 هزار بیمار در بیمارستان رسول اکرم (ص) در سال 91، خاطرنشان کرد: سال گذشته 200 هزار مورد ویزیت سرپایی در بیمارستان مذکور انجام شده است.

شهدی‌نژاد بیشترین عمل جراحی لاپاراسکوپی گیلان را در بیمارستان رسول اکرم (ع) اعلام کرد و یادآور شد: در شکم بیمار در عمل لاپاراسکوپی به جای پاره شدن یک سوراخ کوچک ایجاد می‌شود و این عمل دوران بهبود بیمار را بسیار کوتاه می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان رضایت‌مندی بیماران در بخش بستری بیمارستان رسول اکرم (ص) را بالای 95 درصد دانست و اظهار کرد: موفق‌ترین گروه احیای قلبی عروقی و ریوی در اورژانس بیمارستان مذکور مستقر هستند.

وی با بیان اینکه 50 درصد موارد ایست قلبی در بیمارستان رسول اکرم (ص) احیا می‌شود، تصریح کرد: بیماران مذکور زندگی دوباره پیدا می‌کنند و این آمار بسیار قابل توجه است.

شهدی‌نژاد رشد فزاینده خدمات و هزینه‌های دارویی به‌ ویژه برای بیماران خاص را دغدغه تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: هزینه بیمارستان‌های خصوصی دغدغه بزرگی است که امروزه با آن مواجه هستیم.

به گفته این مسئول، اگر بیمه شده‌ای برای درمان به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه کند و بیمه تکمیلی نداشته باشد خانواده‌اش به خاطر هزینه‌های بسیار درمان با مشکل مواجه می‌شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان بخش خصوصی را لازمه درمانی در استان‌ها خواند و تصریح کرد: الزام مذکور نیاز مبرم نیست و هر خدمتی که در بیمارستان‌های خصوصی ارائه می‌شود، با کیفیت برتر در مراکز دولتی و دانشگاهی نیز قابل ارائه است.

وی یکی از روش‌های کمک به کاهش هزینه‌های درمان خانواده‌ها را اعتماد به بخش‌های دانشگاهی، دولتی و تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: بیشترین کیفیت در بخش بستری در بیمارستان تامین اجتماعی ارائه می‌شود و فاصله این خدمت با بخش خصوصی غیر قابل تصور است.

انتهای پیام/84001/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول