اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

طرح ضیافت اندیشه دوره معرفت‌افزایی نسل آینده است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طرح ضیافت اندیشه دوره کامل معرفت‌افزایی برای نسل‌آینده است تا در این ساحت بتوانند به توانمندی واقعی برسند.

طرح ضیافت اندیشه دوره معرفت‌افزایی نسل آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کاظم معاضدی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی برگزاری ضیافت اندیشه در اردبیل اظهار داشت: در ماه ضیافت الهی با حضور اساتید و دانشجویان این طرح اجرا می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های تلاوت قرآن و همچنین مشارکت در برنامه‌های معنوی برای حضور با ارزش در عرصه‌های علمی و مهارتی است که یقیناً نتایج خوبی را نیز به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی علاوه بر برنامه‌های معرفت‌افزایی و معنوی کلاس‌های آموزش سبک زندگی اسلامی و ایرانی، آسیب‌شناسی ماهواره و نقد فیلم‌های ضد اسلامی و ضد ایرانی تدارک دیده شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یادآور شد: طرح ضیافت اندیشه که در دو مقطع 10 روزه برگزار می‌‌شود شامل برنامه‌های آموزشی و همچنین شرکت در نمازهای ظهر و عصر و مغرب و عشا است و همچنین تدارک سفره‌های احسان و نیکوکاری است که به همت خیرین و خود دانشگاه برپا می‌شود.

معاضدی گفت: کلاس‌های ویژه کارمندان نیز در روزهای زوج با محوریت سبک زندگی قرآنی و اسلامی در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

این مسئول از برگزاری دوره اصول تعلیم و تربیت ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان با همراهی دانشگاه محقق اردبیلی، علوم پزشکی و دانشگاه آزاد خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌های فوق برنامه این طرح نیز بعد از نماز مغرب و عشا و همراه با خانواده اساتید برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان داشت: این برنامه‌ها دارای جنبه‌های معنوی، فرهنگی و اجتماعی است که امیدواریم ماحصل آن بهره‌گیری از فرصت‌های واقعی و تدبیر در حوزه‌های متنوع باشد.

معاضدی افزود: دوره اصول تعلیم و تربیت اسلامی نیز در روزهای گذشته آغاز شده و تا اول مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی برگزاری مسابقات قرآنی ویژه اساتید و خانواده‌ها، پخش و نقد فیلم و دیدار با علمای استان را از دیگر برنامه‌های این دوره عنوان کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این دوره‌ها ارتقای مستمر علمی، معرفتی و فرهنگی اساتید دانشگاه و دانشجویان است.

معاضدی ادامه داد: این دوره‌ها در راستای پاسخگویی به نیازها و اولویت‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی اساتید و تقویت روحیه خودباوری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود گفت: امروز جبهه کفر و استبداد حرکت خزنده ضد فرهنگی را علیه جمهوری اسلامی ایارن آغاز کرده که اگر به هوش نباشیم ممکن است در این دام به غفلت افتاده و دچار آسیب شویم که ضرورت دارد نسل آینده بیشتر و بهتر با مبانی و اندیشه اسلامی آشنایی پیدا کند.

انتهای پیام/62006/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول