اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پشتیبانی امور دام کرمان:

1400 تن مرغ منجمد در استان کرمان توزیع شد

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: از 10 روز قبل از ماه رمضان تاکنون یک‌هزار و 400 تن مرغ منجمد در استان کرمان توزیع شده و در حال حاضر موجودی ذخیره مرغ منجمد در استان کرمان 650 تن است.

1400 تن مرغ منجمد در استان کرمان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بنی‌اسدی پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: توزیع مرغ منجمد 10 روز قبل از ماه مبارک رمضان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تا روز گذشته یک‌هزار و 400 تن مرغ منجمد در استان کرمان توزیع شده و در حال حاضر موجودی ذخیره مرغ منجمد در استان کرمان 650 تن است که یک سهمیه یک‌هزار و 700 تن دیگر برای استان کرمان در نظر گرفته شده که به زودی از استان خراسان رضوی وارد کرمان می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان ابراز داشت: مجموع سهمیه گوشت قرمز منجمد در استان کرمان 196 تن بوده که 154 تن آن جذب شده که بیشترین جذب گوشت منجمد در استان کرمان توسط شهر کرمان صورت گرفته و چند شهرستان به دلایل مختلف سهمیه گوشت قرمز منجمد خود را جذب نکرده‌اند.

بنی‌اسدی عنوان کرد: از دو هفته پیش که ارز مرجع از نهاده‌های دامی برداشته شد، توزیع نهاده‌ها در بنادر متوقف شده است و این امر سبب می‌شود که مرغداران انگیزه کافی برای جوجه‌ریزی نداشته باشند و اگر این روند ادامه داشته باشد، ممکن است در ماه‌‌های آینده با کمبود مرغ گرم در بازار استان کرمان و یا حتی کشور مواجه شویم.

انتهای پیام/80018/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول