اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظارت دامپزشکی جنوب کرمان خبر داد

ضبط و معدوم‌سازی 1800 کیلوگرم مواد خام دامی

مسئول نظارت اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از یک‌هزار و 800 کیلوگرم مواد خام دامی در جنوب کرمان ضبط و معدوم شده است.

ضبط و معدوم‌سازی 1800 کیلوگرم مواد خام دامی

محمد خالقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به نظارت مستمر دامپزشکی بر عرضه مواد خام دامی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از 4 هزار بازدید از مراکز تهیه، نگهداری، توزیع و عرضه مرتبط با فرآورده‌های خام دامی در جنوب کرمان به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه طی این بازدیدها تعداد 187 مورد غیربهداشتی تشخیص داده شده است، افزود: 12 مرکز متخلف نیز به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

مسئول نظارت اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از یک‌هزار و 800 کیلوگرم مواد خام دامی در جنوب کرمان ضبط و معدوم شده است.

خالقیان با اشاره به نظارت مستمر دامپزشکی در کشتارگاه‌های دام منطقه جنوب کرمان عنوان کرد: طی این مدت بیش از 2 هزار رأس دام در کشتارگاه‌ها مورد بازرسی و معاینه قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: در نظارت‌های صورت گرفته در کشتارگاه‌ها تعداد هشت رأس دام که گوشت آن‌ها غیرقابل استفاده بود از چرخه مصرف خارج و معدوم شدند.

خالقیان خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی به شبکه‌های دامپزشکی در شهرستان‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن 1512 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/80003/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول