اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

ساخت و تحویل 10 هزار واحد دامی در مناطق زلزله‌زده ارسباران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از ساخت 10 هزار و 500 واحد دامی در مناطق زلزله‌زده ارسباران خبر داد.

ساخت و تحویل 10 هزار واحد دامی در مناطق زلزله‌زده ارسباران

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرع مسعود محمدیان بعد از ظهر امروز در نشست شورای بحران استان در فرمانداری شهرستان اهر از اتمام 10 هزار و 500 اماکن دامی از بابت کمک‌های بلاعوض و تحویل آن به اهالی خبر داد و افزود: هم اکنون یک هزار و 500 واحد باقی مانده نیز با هماهنگی‌های انجام شده در اسرع وقت در اختیار دامداران قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای 15 هزار مورد برای احداث اماکن دامی به منظور دریافت وام 5 میلیون تومانی با بهره چهار درصد تشکیل پرونده شده که از این تعداد 14 هزار و 813 مورد تسهیلات بانکی خود را دریافت کرده‌اند.

محمدیان در خصوص بازسازی زیرساخت‌های کشاورزی نیز گفت: برنامه‌ریزی لازم برای موارد تخریبی از زلزله از جمله بازسازی قنات‌ها، چشمه‌ها و کانالهای انتقال آب و لوله‌های انتقال انجام شده که امیدواریم با تخصیص اعتبارات بیشتر در این خصوص تسریع شود.

پرداخت 816 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده ارسباران

سرپرست امور شعب بانک مسکن آذربایجان‌شرقی از پرداخت بیش از 816 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت 4 هزار و 80 واحد مسکونی و 405 میلیارد ریال برای 16 هزار و 945 واحد تسهیلات جعاله تعمیرات خبر داد.

محمد مینایی گفت: در بخش احداث مسکن روستایی نیز برای 19 هزار و 25 واحد مسکونی وام احداث، 17 هزار و 129 واحد وام قرض‌الحسنه تکمیلی روستایی پرداخت شده است.

وی احداث واحدهای تجاری آسیب دیده نیز اشاره کرد و افزود: تعداد 252 واحد تجاری در مناطق زلزله‌زده با پرداخت تسهیلات به مبلغ 34 میلیارد ریال بازسازی و مرمت شده‌اند.

انتهای پیام/60003/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول