اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت خبر داد

اعزام 124 مبلغ دینی به مناطق مختلف جیرفت/ برگزاری محافل انس با قرآن کریم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: در ماه رمضان امسال 124 مبلغ از سوی این اداره به مناطق مختلف شهرستان اعزام و در راستای ترویج فرهنگ اسلامی تبلیغ می‌کنند.

اعزام 124 مبلغ دینی به مناطق مختلف جیرفت/ برگزاری محافل انس با قرآن کریم

حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اقدامات مهم فرهنگی این نهاد در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن کریم، برگزاری همایش‌های فرهنگی و تبلیغی برای روحانیان اعزامی و هماهنگی با هیئت امنای مساجد، هیئت‌های مذهبی و روحانیان مستقر از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه در زمینه پر کردن اوقات فراغت جوانان در حال حاضر هسته فرهنگی جوان راه‌اندازی و فعالیت می‌کند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 124 مبلغ به مناسبت ماه رمضان از سوی این اداره به مناطق مختلف شهرستان جیرفت در راستای ترویج فرهنگ اسلامی اعزام شدند.

احمدیوسفی تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی محافل قرائت و انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و جلسات ختم و جزء‌خوانی و تفسیر قرآن در مساجد در حال برگزاری است و برنامه‌های فرهنگی متعددی در شب‌های قدر با هماهنگی این اداره در مساجد، حسینیه‌ها و تکیه‌ها با حضور روحانیان مستقر و اعزامی ماه رمضان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: تقویم مناسبت‌های مذهبی سال جدید به همت اداره تبلیغات اسلامی جیرفت برای برگزاری بهتر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و اطلاع از مناسبت‌های دینی و مذهبی بین ادارات، هیئت‌های مذهبی، مساجد، کانون مداحان، نهادها و اماکن مذهبی و عمومی شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه در این تقویم مناسبت‌های مذهبی از جمله ایام شهادت و میلاد ائمه (ع) و دیگر مشخص شده، گفت: این تقویم برای استفاده عموم مردم و همچنین استفاده در اماکن عمومی تدوین شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تغذیه فکری ائمه جماعات مساجد اذعان داشت: بسته‌های آموزشی حاوی کتاب و سی‌دی در بین ائمه جماعات مساجد و روحانیان مستقر و اعزامی ماه رمضان توزیع شده است.

احمدیوسفی متذکر شد: در سال جاری با توجه به اینکه ماه رمضان در فصل تابستان است با کمبود روحانی مواجه شدیم که امیدواریم در آینده این مشکل بزرگ با همکاری دستگاه‌های مربوط به ویژه حوزه‌های علمیه این شهرستان برطرف شود.

انتهای پیام/80002/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول