اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد

فعالیت مجازی هزار مبلغ در ایام ماه رمضان

مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: بیش از هزار نفر مبلغ و مبلغه در ماه رمضان همکاری مستقیم و غیر مستقیم تبلیغی در فضای مجازی دارند.

فعالیت مجازی هزار مبلغ در ایام ماه رمضان

حجت‌الاسلام صادق گلزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تبلیغ نوین اظهار کرد: اداره‌های تبلیغ مجازی، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها و کتابخانه تخصصی تبلیغ در بخش تبلیغ نوین فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: اداره تبلیغ نوین در عرصه بین‌الملل فعالیت دارد و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تبلیغی و فرهنگی ایده‌ها و سمتا مدیریت تبلیغات اسلامی در این بخش را به عهده دارند.

مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ظرفیت‌های مجازی و رسانه‌ای مبلغان در اداره‌کل تبلیغ نوین ظهور پیدا می‌کند گفت: 40 میلیون نفر ایرانی که در ایام رمضان در فضای مجازی فعالیت دارند در همه عرصه‌ها امکان بهره‌مندی از ظرفیت تبلیغ نوین و مجازی را دارند.

وی با اشاره به تبلیغ در فضای مجازی در قالب اتاق‌های گفت‌وگو گفت: فضای مجازی ابزاری برای انتقال پیام بوده و گفتمان‌ها در این بخش جوان‌پسند و دلپذیر برگزار می‌شود.

گلزاده عنوان داشت: با استفاده از فضای مجازی از ظرفیت تبلیغ نخبگانی و تخصصی و تبلیغ موضوع‌محور و روش‌محور حداکثر استفاده صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از هزار نفر مبلغ و مبلغه در ماه رمضان همکاری مستقیم و غیر مستقیم تبلیغی در فضای مجازی دارند.

مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: افراد برای دستیابی به هر گونه اطلاع از تبلیغ مجازی می‌توانند به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ایده‌ها و سمتا برای تبلیغ سنتی و چهره به چهره مراجعه کنند.

انتهای پیام/78003/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول