اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان خبر داد

فعالیت 100 مبلغ دینی در تویسرکان/ اعزام مبلغ به چادرهای عشایر

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از فعالیت 100 مبلغ بومی در سطح شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

فعالیت 100 مبلغ دینی در تویسرکان/ اعزام مبلغ به چادرهای عشایر

حجت‌الاسلام علی کاروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصت مناسب خودسازی است، اظهار داشت: ماه رمضان، بهترین زمان برای پالایش جسم و روح و گام برداشتن در مسیر درست است.

وی با بیان اینکه مسجد بزرگ‌ترین سنگر برای عجین شدن جسم با تفکرات الهی است، گفت: مساجد در هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان پایگاه مردم به شمار می‌رفت و رزمندگان ما پرورش‌یافته این مکان بودند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان دوری مردم از مسجد و معارف دینی را از برنامه‌های دشمن در قالب جنگ نرم دانست و تصریح کرد: استفاده از فضای معنوی مساجد بهترین ابزار در برابر هجمه فرهنگی دشمن است.

وی با بیان اینکه باید آموزه‌های دینی را در قالب جذاب و متنوع به نسل جوان انتقال داد، آن را بهترین راهکار برای تسری معارف دینی در جامعه دانست.

کاروند از فعالیت 100 مبلغ بومی در ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و ابراز داشت: اعزام مبلغ دینی به چادرهای ایلات و عشایر تویسرکان برای پاسخگویی به مسائل شرعی و بیان احکام از دیگر برنامه‌ها است.

وی برگزاری کلاس‌های آموزش مقدماتی روخوانی قرآن کریم ویژه فرزندان عشایر و طرح ملی حفظ قرآن سطح یک را بخشی از این برنامه‌های پیش‌بینی شده برای عشایر دانست.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به اجرای طرح ملی 1447 در 21 خانه قرآن شهرستان ابراز داشت: اجرای 100 گفتمان دینی با موضوعات جوان و نماز، جوان و عبادت، خودباوری دینی نیز از دیگر برنامه‌های انجام شده است.

وی از برگزاری کلاس‌های قرآنی ویژه خواهران خبر داد و تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان، قرآن کریم توسط فعالان عرصه قرآنی و هیئت‌های مذهبی ختم می‌شود.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول