اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد

اعزام 1500 مبلغ دینی به مناطق مختلف گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: یک‌هزار و 500 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهری و روستایی گیلان اعزام می‌شوند.

اعزام 1500 مبلغ دینی به مناطق مختلف گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام جمال یاری اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با هیئت امنای مساجد، اداره‌ها و مراکز آموزشی اعزام مبلغ به‌موقع انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مساجد استان برای برگزاری مراسم مذهبی ‌آماده هستند، افزود: در ماه مبارک رمضان بیش از یک‌هزار و 500 مبلغ به مساجد مختلف استان اعزام می‌شوند.

این مسئول ظرفیت اعزام مبلغ را در استان بالا دانست و تصریح کرد: بیش از 3 هزار مسجد در استان پیش از ماه مبارک رمضان با مشارکت قشرهای مختلف مردم با هدایت هیئت امنای مساجد غبارروبی و عطرافشانی شده است.

وی عمده‌ترین برنامه‌های تبلیغی در ماه مبارک رمضان را برگزاری نماز جماعت بیان کرد و گفت: برنامه‌های متنوع دینی و فرهنگی و برگزاری مراسم احیای شب قدر از دیگر برنامه‌های روحانیون و مبلغان در ماه مبارک رمضان است.

یاری ماه رمضان را نماد تزکیه و خودسازی برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور روحانی، امام جماعت همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح مساجد موجب رونق برنامه‌های دینی و فرهنگی می‌شود.

انتهای پیام/2300/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول