اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند خبر داد

ساخت 143 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در نهاوند

فرماندار نهاوند گفت: 143 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در نهاوند در حال ساخت است.

ساخت 143 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مجتبی مولوی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان بهزیستی نهاوند اظهار کرد: بهزیستی از نهادهایی است که همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بنا نهاده شد.

وی با اشاره به یکی از مهمترین مشکلات مددجویان این نهاد بعد از انجام امور درمانی و توانبخشی افزود: تأمین مسکن و ایجاد اشتغال مددجویان به عنوان اصلی‌ترین خواسته‌های آنها همواره مورد توجه مسئولان بوده که برای تحقق این مهم در نهاوند از محل مسکن مهر 143 واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن در حال ساخت است.

فرماندار نهاوند یادآور شد: تاکنون 100 واحد آماده و تحویل متقاضیان واجد شرایط شده و تا پایان امسال نیز 43 واحد مابقی به مددجویانی که صاحب امتیاز بوده و در اولویت قرار دارند تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به تأمین شغل و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان بیان داشت: تمام دستگاه‌ها و ادارات باید معلولان تحصیلکرده را با در نظر گرفتن شرایط جسمی آنها در اولویت استخدام خود قرار دهند.

رئیس بهزیستی نهاوند نیز از زیر پوشش قرار گرفتن 750 خانوار در قالب 7 هزار و 500 نفر در بهزیستی نهاوند خبر داد و گفت: بیش از 55 نوع خدمات به مددجویان بهزیستی ارائه می‌شود.

علی‌اکبر شاه‌مردانی از ایجاد اشتغال برای 440 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد با پرداخت تسهیلاتی به مبلغ 10 میلیارد و 720 میلیون ریال خبر داد و افزود: بیشترین اشتغال ایجاد شده برای معلولان در بخش مشاغل خانگی بوده است.

وی با اشاره به اجرای بیش از 50 برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و... در ایام هفته بهزیستی در نهاوند خاطرنشان کرد: از معلولان و مددجویانی که توانسته‌اند برای خود و دیگران اشتغال ایجاد کنند در این هفته با اهدا لوح تقدیر قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/89016/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول