اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بهزیستی دامغان خبر داد

خدمات‏ رسانی به 140 بیمار روانی مزمن به همت بهزیستی دامغان

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت: 140 بیمار روانی مزمن زیرپوشش بهزیستی این شهرستان هستند و به آنها خدمات‏ رسانی می‏شود.

خدمات‏ رسانی به 140 بیمار روانی مزمن به همت بهزیستی دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان سمنان، ابوالقاسم خطیب‏ زاده در مراسمی در مرکز بیماران روانی مزمن حیات نو که با حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان برگزار شد، افزود: 140 بیمار روانی مزمن تحت پوشش بهزیستی شهرستان دامغان هستند.

وی با اشاره به فعالیت یک مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن در شهرستان دامغان عنوان کرد: در این مرکز، 20 بیمار روانی مزمن به صورت شبانه‏ روزی نگهداری می‏شوند.

خطیب‏ زاده از فعالیت سه مرکز نگهداری از سالمندان در شهرستان دامغان خبر داد و اظهار داشت: یک مرکز به صورت روزانه و دو مرکز به صورت شبانه‏ روزی تحت نظارت بهزیستی مشغول فعالیت هستند.

رئیس دادگستری شهرستان دامغان نیز ضمن تشکر از مسئولان مراکز و کارکنان بهزیستی برای خدمات‏ رسانی به بهترین شکل افزود: پیامبر اسلام (ص) می‏ فرماید اکثر بهشتیان همین افراد ناتوان و معلول هستند و خوشا به حال کسانی که به این عزیزان خدمت می‏کنند.

حجت ‏الاسلام سیدعلی‏ اصغر ترابی گفت: دادگستری و دادستانی جهت هرگونه همکاری با بهزیستی برای بهتر انجام شدن خدمات به محرومین جامعه آمادگی دارد.

گفتنی است؛ قبل از مراسم در مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن حیات نو، رئیس دادگستری شهرستان دامغان، دادستان عمومی و انقلاب، سرپرست اداره بهزیستی، و محمود زحمتکش سرپرست مجتمع توان‏بخشی شهدا هفتم تیر، از مرکز سالمندان قمر بنی هاشم که از 40 سالمند به صورت شبانه‏ روزی نگهداری می‏کند و بخشی از هزینه نگهداری این مرکز توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‏شود، بازدید کردند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول