اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی رامهرمز:

1410 خانوار زیرپوشش بهزیستی رامهرمز هستند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رامهرمز گفت: یک هزار و 410 خانوار بی‌سرپرست و بدسرپرست در این شهرستان زیرپوشش بهزیستی هستند.

1410 خانوار زیرپوشش بهزیستی رامهرمز هستند

ماشاءالله ویسی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: این اداره در زمینه امور اجتماعی یک‌هزار و 410 خانوار بی سرپرست و بد سرپرست را زیر پوشش خود قرار داده و کمک‌هایی از قبیل کمک هزینه مستمری، تحصیل و دانشجویی و جایگزین کردن فرزندان آن‌ها نزد سایر خانواده‌ها انجام داده است.

وی ادامه داد: سایر کمک‌هایی که این اداره به این قشر از جامعه انجام داده نیز شامل ارائه جهیزیه، پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار، ساماندهی افراد در معرض آسیب و کمک به سلامت روانی زنان بد سرپرست بوده است.

این مسئول افزود: ارائه خدمات مشاوره درمانی و روانشناسی به زوج‌های متقاضی طلاق، فرزندخواندگی و حمایت از خانوارهای زندانیان و نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده بخشی دیگر از کمک‌های این اداره در طول سال بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رامهرمز تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و حمایت سازمان بهزیستی، زمینه خودکفایی 100 نفر از جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان نیز فراهم شده است.

ویسی‌نژاد در پایان گفت: مهمترین هدفی که به دنبال آن هستیم ایجاد بستری مناسب برای جامعه هدف است و امیدواریم خیران ما را در تحقق این موضوع یاری دهند.

انتهای پیام/72012/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول