اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری زنجان:

ساماندهی جمعه بازار زنجان فرصتی برای مسئولان است

سرپرست فرمانداری زنجان گفت: ساماندهی جمعه بازار زنجان فرصتی برای مسئولان است.

ساماندهی جمعه بازار زنجان فرصتی برای مسئولان است

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مسئولان امر برای ساماندهی جمعه بازار زنجان در سه راهی امجدیه برنامه عملیاتی ارائه دهند.

وی ساماندهی جمعه بازار زنجان را یک فرصت برای مسئولان این شهر دانست و تاکید کرد: مسئولان دستگاه‎های اجرایی باید نسبت به این موضوع نگاه مثبت داشته باشند.

سرپرست فرمانداری زنجان حذف صورت مسئله را نامناسب ارزیابی کرد و گفت: دستگاه‎های متولی امر باید به جای حذف صورت مسئله راهکار مناسب ارائه کنند.

وی همکاری و تعامل شهرداری، راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مجمع امور صنفی را برای تعیین تکلیف وضعیت بازارهای روز زنجان خواستار شد و اظهار کرد: همه دستگاه‌هایی که مرتبط با این موضوع هستند باید نسبت به ساماندهی وضعیت موجود تلاش کنند.

کاظمی به جلسات برگزار شده در مورد تعیین تکلیف بازارهای روز زنجان اشاره کرد و یادآور شد: پنج‌شنبه هر هفته برای تسریع در تعیین تکلیف بازارهای روز زنجان جلساتی با حضور نمایندگان دستگاه‎های متولی این موضوع برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری زنجان وجود بازار روز در این شهر را یک فرصت مناسب برای ارائه خدمات به شهروندان دانست و تاکید کرد: یکی از فواید وجود بازار روز در شهر زنجان تنظیم بازار است.

وی با بیان اینکه در سال‎های اخیر تلاش‎هایی برای ساماندهی جمعه بازار زنجان صورت گرفته است، افزود: باید برای تعیین تکلیف این بازار تلاش بیشتری شود.

کاظمی استقبال شهروندان از بازارهای روز را یادآور شد و تاکید کرد: از بازارهای روز در شهر زنجان استقبال خوبی می‌شود و باید نسبت به ارائه خدمات مناسب به شهروندان تلاش کرد.

سرپرست فرمانداری زنجان خواستار حضور پررنگ دستگاه‎های اجرایی برای ساماندهی بازارهای روز زنجان شد و گفت: دستگاه‎های اجرایی باید نسبت به تعیین تکلیف بازارهای روز حساسیت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید درباره حقوق شهروندان حساسیت لازم وجود داشته باشد، افزود: مسئولان و متولیان امر باید نسبت به وظایف خود در قبال شهروندان اهتمام جدی داشته باشند.

کاظمی زنجان را الگویی معنوی در کشور عنوان کرد و گفت: شهری که الگوی معنوی در سطح کشور است باید در انجام کارهای اجرایی نیز الگو باشد.

انتهای پیام/73007/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول