اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

سایت‌های خبری چالوس و نوشهر ساماندهی می‌شوند

در جلسه مشترک ارشاد نوشهر و چالوس بر این نکته تاکید شد که سایت‌های خبری شهرستان‌های چالوس و نوشهر ساماندهی ‌شوند.

سایت‌های خبری چالوس و نوشهر ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از چالوس، شامگاه پنجشنبه در جلسه مشترک روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های چالوس و نوشهر بر ساماندهی سایت‌های خبری این دو شهرستان تاکید شد.

این جلسه که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر برگزار شد بر ضرورت تشکیل پرونده و دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سایت‌ها مذاکره شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در این جلسه گفت: فضای رسانه‌های مجازی در حوزه شهرستان در حال رشد بوده و امروز شاهد فعالیت‌های خوب و چشمگیر سایت‌های خبری هستیم.

حجت‌الاسلام محمد توپا حیدری ادامه داد: سایت‌های خبری باید ابتدا در سایت ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سایت خود را ثبت و بعد جهت تشکیل پرونده و مراحل قانونی ثبت سایت خبری نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نوشهر مراجعه و به استان مازندران معرفی شوند.

وی ادامه داد: ثبت تشکیل پرونده سایت‌های خبری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر و استان مازندران ضروری است و مدیران سایت‌ها هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس نیز در این جلسه گفت: ساماندهی سایت‌های خبری در شهرستان ضروری است و گاها این سایت‌ها هیچ پرونده‌ای در اداره نداشته پس حمایت از آنها مقدور نخواهد بود.

حجت‌الاسلام حسین مختاری ادامه داد: مشاهده می‌شود سایت‌های خبری شهرستان چالوس بدون درج اخبار در سایت نسبت به ارسال پیامک خبر اقدام می‌کنند که این موضوع مغایرت با قانون حوزه مطبوعات دارد و حق جوابیه را از مخاطب می‌گیرد.

وی ادامه داد: سایت‌ها باید قبل از پیامک و اطلاع‌رسانی با نام پایگاه خبری مطلب زده و خبر مورد نظر را در سایت خود درج کنند.

مختاری در پایان تاکید کرد: به جهت آموزش قوانین مربوط به سایت‌های خبری جلسه توجیهی به‌زودی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول