اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس:

باید دست دلالان از کشاورزی سیستان و بلوچستان کوتاه شود

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در آینده نزدیک دست دلالان را از کشاورزی سیستان و بلوچستان کوتاه کرد.

باید دست دلالان از کشاورزی سیستان و بلوچستان کوتاه شود

محمدسعید اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار داشت: با توجه به تولید محصولات مختلف کشاورزی در شهرستان ایرانشهر و حومه آن، دولت باید خرید تمامی محصولات کشاورزی را تضمین کند.

وی افزود: اقدامات زیادی در زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی این استان با وزارت جهاد کشاورزی به صورت مکاتبه‌ای و حضوری انجام شده و تا حدود زیادی این اقدامات موفقیت‌آمیز بوده است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با خرید تضمینی محصولات کشاورزی، دست دلالان در خرید ارزان محصولات کشاورزی کوتاه می‌شود.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد زیادی از مردم استان به شغل کشاورزی مشغول هستند و وظیفه مسئولان فراهم کردن بستری مناسب برای رونق هر چه بیشتر کشاورزی این استان است.

اربابی ادامه داد: آب و زمین کافی در استان به ویژه در جنوب استان وجود دارد و همچنین تمامی زمین‌های موجود برای توسعه کشاورزی استان فراهم است، فقط برخی از کشاورزان نیاز به تسهیلات بانکی دارند که این امر در دست پیگیری است.

انتهای پیام/75002/ش‌10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول