اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره مطرح کرد

ایجاد بیش از 6 هزار فرصت شغلی کشاورزی در شبانکاره

بخشدار شبانکاره گفت: شبانکاره زیرساخت ایجاد 6 هزار و 250 فرصت شغلی کشاورزی را دارد.

ایجاد بیش از 6 هزار فرصت شغلی کشاورزی در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی سه‌شنبه‌شب در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه پایدار شبانکاره از اولویت‌های مهمی است که در سال‌های اخیر مسئولان اقدامات فراوانی در این خصوص انجام داده‌اند.

وی افزود: در سال‌های اخیر با شناسایی نیازها و مشکلات موجود در منطقه برای رفع آنها برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در این راستا رضایت مردمی را شاهد بوده‌ایم.

بخشدار شبانکاره خاطرنشان کرد: مسائل حوزه فرهنگ و هنر و کشاورزی منطقه از موضوعاتی است که در سال جاری در دستور کار مسئولان قرار دارد و با تمام توان برای رفع آنها تلاش خواهیم کرد.

چترسنجی با اشاره به مشکل اشتغال در شهرستان دشتستان گفت: اشتغال یکی از مشکلات و معضلات اساسی است که در شهرستان دشتستان شاهد آن هستیم و رفع این مشکل از دغدغه‌های اساسی مردم و مسئولان است.

وی اضافه کرد: در سال جاری بهره‌برداری از کانال‌های آبیاری سد رئیسعلی دلواری زمینه‌ساز رشد و توسعه صنعت کشاورزی در شبانکاره شده است و باید از این پتانسیل برای رفع مشکل اشتغال و ایجاد فرصت‌های متعدد شغلی استفاده کنیم.

بخشدار شبانکاره یادآور شد: 25 هزار هکتار اراضی کشاورزی تحت پوشش سد رئیسعلی دلواری قرار دارد و اگر هر نفر در چهار هکتار از اراضی منطقه مشغول به کار شود، شش هزار و 250 فرصت شغلی ایجاد می‌شود که علاوه بر بخش شبانکاره می‌تواند راهگشای حل مشکل اشتغال در بخش‌های همجوار باشد.

وی بیان داشت: هر ساله شاهد حل بخشی از مشکلات شبکه آب و برق روستاها هستیم و اعتقاد دارم اگر هر سال مشکل آب و برق تعداد محدودی از روستاها برطرف شود، این خدمات اثرگذاری بالاتری خواهند داشت.

چترسنجی در پایان اذعان داشت: توسعه اردوگاه دانش‌آموزی شهید کشتکار شبانکاره و ایجاد سالن‌های ورزشی روستایی و سالن ورزشی خواهران از مسائلی است که در صورت تامین اعتبار در قالب فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در شبانکاره شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول