اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب:

دانشکده کشاورزی در سراب ایجاد می‌شود

فرماندار سراب از تاسیس دانشکده کشاورزی شهرستان سراب خبر داد.

دانشکده کشاورزی در سراب ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مسعود سعادتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ایجاد دانشکده کشاورزی در سراب، جزو مصوبات سفر استانی دولت بود که به دلایل مختلفی تاکنون اجرایی نشده بود.

فرماندار سراب اظهارکرد: در اواخر سال 91 مکاتبات و مذاکراتی با وزارت علوم و دانشگاه تبریز از طرف فرمانداری و نماینده شهر سراب صورت گرفت که در مورخه 18 تیر 92 هیئتی از کارشناسان ارزیاب و ناظر دانشگاه تبریز که از طرف وزارت علوم نیز ماموریت بررسی کیفیت و ایجاد زیرساخت‌های لازم را داشتند؛ از سراب بازدید به عمل آوردند.

رئیس شورای اداری سراب تصریح کرد: با نظر موافق دانشگاه تبریز برای ایجاد دانشکده کشاورزی سراب طبق صورت جلسه امضا شده طرفین تکالیفی را بر عهده گرفتند تا مقدمات نهایی شدن دانشکده کشاورزی سراب مهیا شود.

سعادتی از تشکیل هیئت موسس دانشکده با حضور 35 نفر از افراد صاحب نظر، مجرب و توانمند مالی خبر داد و افزود: نخستین جلسه اعضای هیئت موسس امروز برگزار شد و 10 نفر به عنوان هیئت امنای دانشکده انتخاب شدند تا زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: فرماندار و نماینده سراب یا نمایندگان تام الاختیار آنها نیز جزو ترکیب هیئت امنای دانشکده کشاورزی سراب خواهند بود.

این مقام ارشد اجرایی شهرستان ضمن دعوت از مردم به مشارکت مالی در فراهم کردن امکانات درخواست شده یادآور شد: فراهم کردن مکان استیجاری تا تامین زمین اصلی برای احداث دانشکده کشاورزی، تامین خودرو، خوابگاه، سرویس ایاب و ذهاب، سالن‌های ورزشی از جمله تعهدات هیئت موسس می‌باشد.

فرماندار سراب ادامه داد: با همکاری ارگان‌های مختلف اداری و آموزشی شهرستان بخش‌های مهمی از تکالیف تعهد داده شده تامین شده است. 

انتهای پیام/60002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول