اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان جهاد کشاورزی استان سمنان و فرماندار آرادان

وضع مجتمع گلخانه‏ ای سرآبرود بررسی شد/ ارائه راهکارهای فعال‏ سازی کشاورزی در آرادان

وضع مجتمع گلخانه‏ ای سرآبرود در نشست مسئولان جهاد کشاورزی استان سمنان و فرماندار آرادان بررسی و راهکارهای فعال‏ سازی کشاورزی در آرادان ارائه شد.

وضع مجتمع گلخانه‏ ای سرآبرود بررسی شد/ ارائه راهکارهای فعال‏ سازی کشاورزی در آرادان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، جلسه‏ ای پیش از ظهر امروز در فرمانداری شهرستان آرادان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرستان، شرکت‏ های سرمایه‏ گذار در مجتمع گلخانه‏‏ ای سرآبرود تشکیل و درباره وضعیت فعلی مجتمع و ‏فعال‏ سازی مطلوب‏تر آن بحث و تبادل نظر شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این نشست گفت: پس از تحویل زمین به شهرستان آرادان، اولویت اول برای واگذاری، فارغ‏التحصیلان بخش کشاورزی بودند تا با دریافت زمین در مجتمع به امر تولید مشغول شوند.

سیدمجید موسوی افزود: متقاضیان ثبت‏ نام شده پس از مدتی به علت عدم توانایی مالی و مدیریتی انصراف خود را اعلام کردند.

وی تصریح کرد: آگهی فراخوان مجدد در مجامع عمومی شهرستان آرادان نصب شد تا متقاضیانی که دارای توان مالی و مدیریت مطلوب هستند، جذب شوند و شرایط در نظر گرفته شده برای متقاضیان یکسان باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با توجه به شرایط موجود و وجود دو شرکت متقاضی و یکسان بودن شرایط آنها، هر کدام از شرکت‏ها که دارای توان مدیریتی و مالی مطلوب‏تر باشند و شرایط را مهیا کنند، بر اساس قوانین جاری زمین در اختیار آن‏ها قرار می‏گیرد.

موسوی اضافه کرد: هر یک از سرمایه‏‏‏ گذاران یک هفته فرصت دارند تا بر اساس مفاد سازمان جهاد کشاورزی استان، آمادگی خود را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آرادان اعلام کنند.

در این جلسه، بعد از بحث و تبادل نظر تصمیمات و توافقاتی بین طرفین در خصوص معرفی یک نفر فارغ ‏التحصیل بخش کشاورزی به ازای هر واحد گلخانه‏ ای، ارائه ضمانت‏ نامه بانکی لازم، به بهره‏ برداری رساندن واحدهای اولیه در موعد مقرر، مهیا نمودن شرایط واگذاری و ... انجام شد.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول