اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی بافت خبر داد

تصویب 375 طرح توسعه کشاورزی در بافت

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بافت گفت: در این شهرستان در مجموع 375 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی با مبلغ 15 میلیارد تومان مصوب شده است.

تصویب 375 طرح توسعه کشاورزی در بافت

امیرعباس نخعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: برای کارگروه توسعه کشاورزی اعتبار جدیدی داده نشده است، اما ما همچنان کار خود در این ستاد را پیش می‌بریم.

وی افزود: افرادی که برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی ارجاع داده شده‌اند، تسهیلاتی دریافت کردند، اما افرادی که به بانک صادرات ارجاع داده شده‌اند و برخی از افراد سهم آورده خود را به حساب ریخته‌اند و تاکنون هیچ تسهیلاتی از طرف بانک به آنها داده نشده است.

نخعی تصریح کرد: در شهرستان بافت در مجموع 375 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی با مبلغ 15 میلیارد تومان مصوب شده است که اشتغال 461 نفر به صورت مستقیم را در بر دارد و این رقم قابل قبولی است.

وی بیان کرد: از مجموع طرح‌های مصوب شده 186 طرح افتتاح شدند یا چند روز آینده افتتاح می‌شوند که در مجموع برای 230 نفر اشتغال را ایجاد کرده‌اند و 7 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات به صاحبان این طرح‌ها داده شده است.

نخعی خاطر نشان کرد: اراضی اعطا شده در قالب ستاد توسعه کشاورزی در قالب 20 طرح به میزان 8.5 هکتار بوده و یک‌هزار و 100 متر مکعب آب برای 54 طرح داده شده است.

وی اذعان داشت: در شهرستان بافت در مجموع در کارگروه توسعه کشاورزی تولید شیلات 58 درصد، تولید عسل 44 درصد، تولید قارچ 200 درصد، تولید زعفران 200 درصد و تولید گل محمدی 300 درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.

نخعی خاطر نشان کرد: شهرستان بافت با توجه به ظرفیتی که دارد، رتبه چهارم را در جذب تسهیلات کارگروه توسعه کشاورزی داشته و از این تسهیلات بالای 95 درصد در محل خودش هزینه شده است.

انتهای پیام/80024/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول