اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تأکید کرد

پیگیری طرح‏های نیمه‌تمام به ویژه مجتمع‏ های تولیدی کشاورزی در سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: پیگیری طرح‏های نیمه تمام به ویژه مجتمع‏ های تولیدی و نظارت دقیق بر طرح توسعه بخش کشاورزی باید در اولویت‏ کاری باشد.

پیگیری طرح‏های نیمه‌تمام به ویژه مجتمع‏ های تولیدی کشاورزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، صبح امروز در مراسمی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‏های اجرایی شهرستان گرمسار، سرپرست جدید مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گرمسار معرفی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این مراسم با تقدیر از تلاش‏ها و اقدامات مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار، به انتظارات از سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان اشاره کرد.

سیدمجید موسوی گفت: برقراری ارتباط توأم با صمیمیت و دوستی برای پیش‏برد بهتر کارها با مجموعه کارکنان، تکریم مناسب مراجعین بخش کشاورزی که از شریف‏ ترین و نجیب‏ ترین افراد جامعه هستند و برآورده کردن انتظارات مردم از بخش کشاورزی به لحاظ جایگاه و وجهه بخش نزد مردم باید مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ارتباط مناسب با مسئولان سیاسی، مذهبی و اجرایی شهرستان گرمسار برای پیشرفت بهتر کارها و انجام مطلوب امور، اولویت‏ دادن به طرح‏های نیمه تمام به ویژه مجتمع ‏های تولیدی، پیگیری طرح توسعه بخش کشاورزی نیز اولویت دیگر در این بخش است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: نظارت دقیق بر اجرای طرح توسعه کشاورزی با جذب تسهیلات و هزینه‏ کرد در جای خود، توجه ویژه به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و پیگیری و نظارت بر کار آن از جمله این انتظارات است.

در پایان مراسم با تقدیر از فضل‏الله دهقانی، با حکم رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان، «افشین مشیری» به سمت سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار منصوب شد.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول