اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

بسیج، مصداق عینی دموکراسی واقعی است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در طول تاریخ هر جا که تفکر بسیجی حاکم بوده، دموکراسی واقعی نیز وجود داشته است.

بسیج، مصداق عینی دموکراسی واقعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، سردار سالار آبنوش در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه استان در شورای فرماندهی اظهار داشت: بسیج، مصداق عینی دموکراسی واقعی است و آنچه کشورهای غربی از آن دم می‌زنند، دروغی بیش نیست.

آبنوش ادامه داد: دموکراسی واقعی و حقیقی تنها در کشورهایی مثل ایران که تفکرش بسیجی است متبلور شده و نمونه عملی دموکراسی حقیقی را مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران خلق کرده‌اند.

وی افزود: خیلی از کشورها تاکنون ادعای دموکراسی داشته‌اند اما هرگز ادعای آنان حقیقت روشن و واضحی نداشته است، زیرا مؤلفه‌های دموکراسی در آن کشورها به چشم نمی‌خورد.

وی امنیت پایدار و انتقال قدرت و ایجاد تمدن جدید را از مؤلفه‌های دموکراسی واقعی دانست و گفت: امنیت پایدار در نظام جمهوری اسلامی و انتقال قدرت در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری و همچنین ایجاد یک گفتمان جدید در جهان به نام اسلام ناب از مؤلفه‌های دموکراسی حقیقی است که در ایران وجود دارد.

این مسئول به نقش ولایت و رهبری و همچنین روحانیت انقلابی در خلق حماسه سیاسی و رشد همه‌جانبه نظام اشاره و بیان کرد: جدایی مردم از روحانیت متعهد و انقلابی در دوره‌های مختلف تاریخی، انحراف و کج‌روی را به دنبال داشته و علت ثبات نظام اسلامی در طول 34 سال گذشته نیز اتصال و الزام عملی مردم به ولایت فقیه و روحانیت بوده است.

فرمانده سپاه استان قزوین ترویج گفتمان ولایت و تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری را یک فریضه و رسالت مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر امروز مصر و دیگر کشورهای عربی با وجود بیداری اسلامی به وجود آمده  به مشکل بر می‌خورند، علت آن نبود رهبری عالم و بصیر است و این نعمت بزرگی است که ما باید قدر آن را بدانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: الگوی بسیج یک الگوی جهانی است به طوری که حتی کشورهای غربی نیز تلاش می‌کنند تا با سازماندهی مردم در بخش‌های نظامی چیزی شبیه به بسیج و سپاه را شکل دهند و این نشانگر عظمت و قدرت بسیج است.

آبنوش روحیه و تفکر بسیج و وجود نعمت ولایت را رمز ماندگاری نظام ذکر و عنوان کرد: همین روحیه و تفکر بسیج در انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی بزرگی را خلق کرد؛ به طوری که دشمنان نظام انگشت به دهان گزیدند و از این حرکت عظیم مردمی که نشأت گرفته از گفتمان بسیج بود به خود لرزیدند.

انتهای پیام/77008/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول