اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار اردبیل و همزمان با هفته بهزیستی

چهار پروژه بهزیستی در شهرستان اردبیل افتتاح شد

با حضور فرماندار اردبیل و همزمان با هفته گرامیداشت بهزیستی چهار پروژه اداره کل بهزیستی استان اردبیل در مرکز استان افتتاح شد.

چهار پروژه بهزیستی در شهرستان اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز سلامت روان محلی افق اظهار داشت: این چهارمین مرکز سلامت روان محلی است که تاکنون افتتاح شده و به عموم مردم خدمات ارائه می‌کند.

کاظم دبیر وظیفه اصلی آموزش و پیشگیری از مشکلات قبل و بعد از ازدواج را با هدف جلوگیری از آسیب‌های احتمالی از مهم‌ترین رویکردهای مجموعه سلامت روان محلی اعلام کرد.

وی همچنین از فعالیت شش مرکز مشاوره تخصصی و عمومی در شهرستان اردبیل در کنار فعالیت چهار مرکز سلامت روان خبر داد.

دبیر تصریح کرد: باور داشته باشیم که راه‌اندازی و فعال کردن این مراکز از آسیب‌ها پیشگیری کرده و نگرانی‌های ناشی از آن را به حداقل می‌رساند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مرکز سلامت روان محلی اردبیل در فعالیت چندین ماهه خود بیش از یک‌هزار و 600 نفر را به صورت گروهی و 30 نفر را به صورت تخصصی زیر پوشش آموزش‌های خود قرار داده است.

وی همچنین در مراسم افتتاح مرکز حرفه‌آموزی بیماران ذهنی بالای 14 سال سینا اضافه کرد: این مرکز برای حرفه‌آموزی و کارآموزی به بیماران ذهنی راه‌اندازی شده و تحت حمایت و پرداخت یارانه سازمان بهزیستی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در ادامه بیان کرد: در سال‌های اخیر و از زمان روی کار آمدن دولت نهم و دهم حمایت‌های همه‌جانبه از نیازمندان انجام شده و به نظر می‌رسد این فرآیند به حل بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مددجویان، معلولان و جمعیت هدف بهزیستی کمک کرده است.

همچنین با حضور مسئولان بهزیستی شش مورد مسکن مددجویی کارگاه و گروه همیاری زنان سرپرست خانوار با عنوان «یاشیل یاپراق خاتون» که زیر پوشش سازمان بهزیستی است، به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/62003/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول