اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مشارکت‏های مردمی بهزیستی دماوند خبر داد

حمایت بهزیستی از 135 مددجوی آبسردی/ کمک‏های مردمی کم است

رئیس مشارکت‏های مردمی اداره بهزیستی شهرستان دماوند از حمایت اداره بهزیستی از 135 مددجوی آبسردی خبر داد و در عین حال گفت: کمک‏های مردمی در آبسرد کم است.

حمایت بهزیستی از 135 مددجوی آبسردی/ کمک‏های مردمی کم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، فاطمه خانزادی ظهر امروز در آیین بهره‏برداری از مرکز تخصصی درمانی کودکان یتیم و معلولان جسمی و ذهنی آبسرد که با هدف خدمت‏رسانی به جامعه هدف بهزیستی به ویژه معلولان شهر آبسرد انجام شد، آماری از مددجویان شهر آبسرد که 135 نفر هستند، را ارائه داد.

رئیس مشارکت‏های مردمی اداره بهزیستی شهرستان دماوند افزود: مرکز درمانی شهید فیاض‏بخش آبسرد این امکان را به معلولان و خانواده‏‏هایشان می‏دهد که سریع‏تر و بدون طی مسیر تا شهر دماوند به انجام امور درمانی و پیشگیری بپردازند.

خانزادی، یکی دیگر از خدمات صورت گرفته در مرکز درمانی و فیزیوتراپی شهید فیاض‏بخش شهر آبسرد را ارائه خدمات کار درمانی توسط کارشناس ذی‏ربط آن معرفی کرد.

وی گفت: در کاردرمانی، با تمرین دادن و انجام حرکات ورزشی در معلولان جسمی و ذهنی از پیشرفت معلولیت آنها و ایجاد ضایعات جدید در جسم فرد جلوگیری می‏شود.

رئیس مشارکت‏های مردمی اداره بهزیستی شهرستان دماوند همچنین با بیان اینکه مرکز درمانی شهید فیاض‏بخش آبسرد یکی از بزرگ‏ترین مراکز شهرستان دماوند است، افزود: متاسفانه کمک‏های مردمی و خیران در این شهر خیلی کم است و بیشتر این مشکل نیز به عدم اطلاع‏رسانی برمی‏گردد.

خانزادی در این زمینه از شهرداری آبسرد درخواست کرد تا همکاری کرده و مشارکت‏های مردمی را برای این مرکز جلب کند.

انتهای پیام/2568/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول