اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی رودبار خبر داد

افتتاح 32 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در رودبار

رئیس اداره بهزیستی رودبار از افتتاح 32 واحد مسکونی مددجویان و توانخواهان در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 32 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، آریا طوفانی ظهر امروز در جلسه بهزیستی این شهرستان، برنامه‌های مناسب هفته بهزیستی را تشریح کرد.

وی، از برگزاری مراسم افطار دهی به مددجویان و توانخواهان زیرپوشش بهزیستی رودبار خبر داد و افزود: در این مراسم با همت خیران و مسئولان 300 نفر از مددجویان اطعام می‌شوند.

این مسئول اذعان کرد: مراسم افطار دهی مددجویان بهزیستی رودبار همزمان با 31 تیر در مکان اداره بهزیستی رودبار برگزار می‌شود.

وی، تأمین مسکن مددجویان زیرپوشش را از برنامه‌های در دستور کار این اداره عنوان کرد و گفت: همزمان با هفته بهزیستی 85 واحد مسکونی مددجویی در سطح استان افتتاح می‌شوند که 32 واحد متعلق به رودبار است.

طوفانی با بیان اینکه ساخت 54 واحد مسکونی از آبان سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد:برای ساخت این واحدها 216 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی با قدردانی از همکاری بنیاد مسکن در اعطای تسهیلات وام مسکن به مددجویان، متذکر شد: بخشی از هزینه ساخت واحدهای مسکونی از طرف مددجو با مبلغ 12 میلیون و 500 هزار تومان وام مسکن و چهار میلیون تومان نیز توسط اداره بهزیستی تأمین می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی رودبار، خاطرنشان کرد: اکنون 55 واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در رودبار نیمه تمام هستند که برای تکمیل آنها نیازمند حمایت خیران هستیم.

به گفته وی، ساخت این واحدها از سال‌های گذشته آغاز شده اما به دلیل کمبود اعتبارات به اتمام نرسیده است.

انتهای پیام/84002/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول