اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

بهزیستی ریگان رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است

فرماندار ریگان گفت: ‌بهزیستی این شهرستان با ارائه خدمات مناسب رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است‌.

بهزیستی ریگان رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مجید اعتمادی صبح امروز در بازدید از اداره بهزیستی شهرستان ریگان با تقدیر از خدمات این مجموعه اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان ریگان خدمات ارزنده‌ای برای معلولان شهرستان ارائه کرده‌ که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود:‌ ‌بهزیستی شهرستان ریگان با ارائه خدمات و فعالیت‌های مناسب در زمینه مسکن، اشتغال و کمک‌های مردمی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است‌.

اعتمادی‌ گفت: معلولیت یک احتمال برابر است و برای همه افراد در جامعه وجود دارد هر شخصی و در هر سنی می‌تواند به این مشکل مبتلا شود و معلولیت را تجربه کند و مردم ما بهتر است به این باور برسند. 

وی تصریح کرد: مناسب‌سازی شهری و در واقع اختصاص دادن مکان‌هایی برای معلولان لازم است و باید حقوق شهروندی معلولان را در نظر گرفت و آنها را با حق و حقوق خود آشنا کرد.

اعتمادی تصریح کرد:‌ در قدم‌های بعدی باید معلولان را به این باور رساند که توانمند هستند و می‌توانند در کنار معلولیت زندگی طبیعی خود را ادامه دهند.

وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر باید در میان مردم فرهنگ‌سازی کرده و آنها را به این باور رساند که افراد معلول هم حق زندگی دارند و از توانمندی خاصی برخوردار هستند، پس به آنها با دید ترحم‌آمیز نگاه نکرده و حقوق آنها را رعایت کنند. ‌

اعتمادی توجه به معلولان را یک اصل اولیه انسانی و دینی خواند و گفت: همان گونه که خداوند می‌فرمایند، نباید نگاه خود را از فرد معلول برداشته و به توانمند توجه بیشتری کرد، ما را به این اصل معطوف می‌کند که شاید شخص ناتوان‌ برای ذکر خدا آمده باشد. 

فرماندار ریگان اذعان داشت: در توانبخشی به معلولان می‌توان اوج ایمان و خدمت‌رسانی را درک کرد.

انتهای پیام/80014/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول