اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

فعالیت 8 مجتمع فعال بهزیستی روستایی در دشتستان

رئیس بهزیستی دشتستان از فعالیت 8 مجتمع فعال بهزیستی روستایی در دشتستان خبر داد.

فعالیت 8 مجتمع فعال بهزیستی روستایی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا هوشیار شامگاه سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: اداره بهزیستی دشتستان در چند سال اخیر خدمات قابل توجه و مهمی به جامعه هدف ارائه کرده که رضایت‌مندی شهروندان و مددجویان را فراهم کرده است.

وی افزود: در هفته بهزیستی برنامه‌های بسیار مهمی در دست اجرا داریم که به تدریج و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده اجرایی می‌شوند.

رئیس بهزیستی دشتستان از اطعام 400 مددجوی بهزیستی دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری امام جمعه برازجان حدود 400 نفر از مددجویان بهزیستی دشتستان در ضیافت افطار اطعام می‌شوند.

هوشیار تصریح کرد: سه مرکز طلوع، اورژانس اجتماعی و دانشگاه علمی کاربردی در دشتستان تحت پوشش بهزیستی هستند که خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

وی از فعالیت 8 مجتمع فعال بهزیستی روستایی در دشتستان خبر داد و گفت: 50 مهدکودک و سه موسسه خیریه نیز در دشتستان زیر نظر بهزیستی فعالیت می‌کنند.

رئیس بهزیستی دشتستان ابراز داشت: 4 هزار و 500 خانوار از خدمات این نهاد برخوردار هستند که 2 هزار و 500 خانوار از خدمات مستمر و 2 هزار خانوار نیز از خدمات موردی برخوردار هستند.

هوشیار اضافه کرد: بر اساس آمار موجود بیش از 14 هزار نفر در دشتستان تحت پوشش خدمات مستمر و غیرمستمر بهزیستی قرار دارند.

وی یادآور شد: بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و رضایت‌مندی افراد تحت پوشش مهم‌ترین اولویت مسئولان این نهاد است و برای این مهم از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول