اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بهزیستی لنده:

بهزیستی فانوس‌ بهتر زیستن است

سرپرست اداره بهزیستی لنده گفت: بهزیستی فانوس روشنایی‌بخش جامعه هدف خود معلولان و مددجویان برای بهتر زیستن و بهتر پیشرفت کردن است.

بهزیستی فانوس‌ بهتر زیستن است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، نورعلی کاظمی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به هفته بهزیستی اظهار داشت: سازمان بهزیستی همانند فانوسی است که می‌سوزد تا جامعه پیرامون خود را روشن نگه‌دارد.

وی افزود: سازمان بهزیستی با داشتن بیش از 150 وظیفه مهم درصدد خدمات رسانی به مددجویان و معلولان جامعه بوده و لحظه‌ای از جامعه هدف خود غافل نشده است.

سرپرست اداره بهزیستی لنده گفت: مقام معظم رهبری با اشاره به وظیفه سنگین و خطیر سازمان بهزیستی فرمودند« من از سازمان بهزیستی به‌ خاطر وظیفه سخت و سنگینی که بر عهده دارد تشکر می‌کنم».

کاظمی تصریح کرد: سازمان بهزیستی جامعه هدف خود را در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و اشتغال به طرق مختلف حمایت و کمک رسانی‌ کرده است.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: یادآوری ازخودگذشتگی و تلاش شبانه روزی سازمان بهزیستی در خصوص ساماندهی جامعه هدف خود ستودنی و قابل تقدیر بوده که 25 لغایت 31 تیرماه هر سال را با عنوان هفته بهزیستی نامگذاری کرده‌اند.

سرپرست اداره بهزیستی لنده افزود: امسال این هفته با شعار «بهزیستی؛ برای تو» گرامی‌داشته می‌شود.

کاظمی در ادامه به به تشریح برنامه‌های این هفته در شهرستان لنده پرداخت و گفت: در اولین روز از هفته بهزیستی غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و تجدید عهد و میثاق با شهدا مهم‌ترین برنامه و آغازگر هفته بهزیستی در این شهرستان خواهد بود.

وی افزود:دیدار با امام جمعه ، دیدار با فرماندار ، ضیافت افطاری معلولان و مددجویان تحت حمایت این نهاد و تجلیل از کارکنان این اداره برنامه‌های دومین روز از هفته بهزیستی در لنده است.

سرپرست اداره بهزیستی لنده در ادامه یاد آور شد : حضور مددجویان و معلولان در نماز جمعه ، ارائه گزارش عملکرد اداره بهزیستی در یک‌سال گذشته پیش از خطبه‌های نماز جمعه برنامه چهارمین روز هفته بهزیستی در لنده است.

کاظمی اذعان داشت: در پنجمین روز از هفته بهزیستی سرکشی از خانواده معلولان و مددجویان تحت حمایت این نهاد با همراهی مسئولان شهرستان انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: پایان بخش برنامه‌های هفته بهزیستی  در شهرستان لنده افتتاح و راه‌اندازی مرکز بهبودی اقامتی خواهد بود که با حضور مسئولان در جهت درمان بیماری اعتیاد و همچنین پیشگیری از آن راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/82013/‌ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول