اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری جشن گلریزان در هیر

آزادی زندانیان غیر عمد 11 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) جشن گلریزان در هیر برگزار شد که در این مراسم مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: برای آزادی زندانیان غیر عمد 11 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

آزادی زندانیان غیر عمد 11 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی انزابی عصر امروز در مراسم جشن گلریزان که در منطقه خوش آب و هوای هیر برگزار شد، اظهار داشت: پرونده 350 زندانی غیر عمد در ستاد دیه استان روی میز کاری است که اگر با کمک خیرین و نیکوکاران بتوان مبلغ مورد نظر را جمع‌آوری کرد زمینه آزادی آنها فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در کنار عموم مردم و خیرین دست همراهی و همکاری به سوی مسئولان استانی نیز دراز کردیم تا در این زمینه یاریگر ما باشند، تصریح کرد: امیدواریم مبلغ 11 میلیارد تومان برای آزادسازی 350 زندانی غیر عمد را در همین ماه مبارک رمضان با یک همت و اراده واقعی تأمین کنیم تا زمینه آزادی همه این افراد در بند فراهم آید.

انزابی خاطر نشان کرد: با کمک خیرین و کمک‌های دولتی سال گذشته موفق شدیم 150 نفر زندانی جرایم غیر عمد را که سال‌ها در زندان به دلیل نداشتن توان مالی حبس بودند، آزاد کنیم تا به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

این مسئول اضافه کرد: کار صواب و نیکی در این ماه عزیز بالاتر از این نیست که خیر و نیکوکار و افراد توانمند مالی بخواهند زمینه آزادی یک زندانی جرایم غیر عمد را فراهم کند تا این زندانی نیز در این ماه عزیز و شریف بتواند در کنار خانواده خود از زیبایی‌های ماه مبارک رمضان لذت ببرد.

وی بیان کرد: به دلیل استقبال خوبی که مردم شهر هیر در سال گذشته از جشن گلریزان داشتند امسال تصمیم گرفتیم تا اولین جشن گلریزان استانی را در این شهر برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل ستاد دیه استان یادآور شد: خیرین شهر هیر چهار میلیون تومان برای آزادی زندانیان مالی و غیر عمد کمک کردند که انتظار می‌رود با این کمک‌ها بتوان زمینه آزادی برخی از محکومان مالی را فراهم کرد.

انزابی ادامه داد: ‌در طول ماه مبارک رمضان و در ایام پرفضیلت میلاد امام حسن مجتبی (ع) تا ایام شب‌های قدر جشن‌های گلریزان در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود که امیدواریم ثمره و دستاورد آن دستگیری از زندانیانی باشد که چشم انتظار مساعدت هموطنان هستند.

وی گفت:‌ در تمام شهرها حتی در برخی از بخش‌ها جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار شده و عموم هموطنان می‌توانند در این جشن ماندگار شرکت کنند.

انتهای پیام/62003/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول