اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های فارس تأکید کرد

پیگیری اجرای دستورالعمل ساماندهی زندانیان

مدیرکل زندان‌های فارس بر اجرای دقیق دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها با همکاری دستگاه قضایی فارس و انجمن دفاع از حقوق زندانیان تأکید کرد.

پیگیری اجرای دستورالعمل ساماندهی زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، موسی احمدی اظهار داشت: با پیگیری مستمر دستورالعمل اجرایی و تعامل با مجموعه قضایی و جلسه مستمر با قضات، آمار جمعیت کیفری بررسی تا زندانیان واجد شرایط از این دستورالعمل بهره‌مند شوند.

وی افزود: در صورتی که این دستورالعمل اجرا شود، به لحاظ فراهم شدن فضا و امکانات مورد نیاز، برنامه‌های اصلاحی و تربیتی نیز به نحو مطلوب‌تری در زندان‌ها اجرا می‌شود و زندان نقش بازدارندگی و اصلاحی و تربیتی خود را حفظ می‌کند.

احمدی در ادامه بر رعایت نظم و انضباط درون زندان‌ها نیز تأکید کرد و ابراز داشت: یکی از ارکان مهمی که می‌تواند سیستم زندانبانی را حفظ کند، نظم و انضباط است و رعایت سلسله مراتب در زندان‌ها باید رعایت شود.

مدیرکل زندان‌های فارس همچنین با تأکید بر کنترل ورود اشیای ممنوعه به درون زندان‌ها گفت: باید با عاملان ورود این اشیا به درون زندان‌ها بدون هیچ اغماضی با قاطعیت برخورد شود.

احمدی همچنین بر رسیدگی به وضعیت سربازان وظیفه تأکید کرد و گفت: مشکلات سربازان وظیفه را جدی بگیرید، و نسبت به رفع آن تلاش بیشتری شود و نگذارید آسیب‌های زندان متوجه آنها شود.

وی در ادامه بر آرامش درون زندان‌ها نیز اشاره و بیان کرد: آرامشی که در زندان‌ها ایجاد شده، فرصت مناسبی است که رؤسای زندان‌ها به برنامه‌ریزی بپردازند و برای مجموعه خود برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت تدوین و تمام کارها را براساس برنامه زمان‌بندی شروع و به اتمام برسانند.

انتهای پیام/ 2448/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول