اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه معاند با نظام در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان وجود ندارد.

رسانه معاند با نظام در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی ظهر امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد 92 گفت: رسانه معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و این برای استان افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: در طول دوران خدمتم در این استان شاهد برگزاری دو انتخابات سالم و پرشور بودم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات 24 خردادماه سال‌جاری را آرام‌ترین فضای امنیتی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: امنیت در انتخابات شوراها بسیار رضایت‌بخش بود که اوج آن را در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و شوراهای شهر و روستای سال‌جاری شاهد بودیم.

این مسئول تصریح کرد: ایجاد چنین فضای امنیتی سالم در انتخابات نشان از رشد بلوغ سیاسی رسانه‌های استان بوده که در این محفل نیز از کلیه رسانه‌های استانی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی، با بیان این‌که نگاه نقادانه از سوی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفته است به گونه‌ای که استاندار استان بیان کرد بسیاری از مشکلات و معضلات استان را از رسانه‌های استان جویا می‌شوم، گفت: انتظار می‌رود رسانه‌های استانی اعم از مکتوب و مجازی همچنان نگاه منصفانه‌ای جهت رفع مشکلات و بیان و انعکاس آن‌ها داشته باشند.

کمالوندی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که امکانات و سخت‌افزاری رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با بنگاه‌های سخن‌پراکنی قابل مقایسه نیست ولی هم‌اکنون همچون دوران دفاع مقدس رسانه‌های استان برگ برنده‌ای دارند و آن ایمان اصحاب رسانه استان است.

وی به ایجاد شور انتخاباتی صورت گرفته در انتخابات 24 خردادماه سال 92 از سوی رسانه‌های استانی اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با برگ رای خود پیام‌های مختلفی را به جهانیان مخابره کردند.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول