اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب مردم‏ سالاری:

مردم باید به سمت رسانه‏ های الکترونیکی سوق داده شوند

دبیرکل حزب مردم‏ سالاری گفت: باید مردم را به سمت مطبوعات و رسانه‏ ها به ویژه رسانه‏ های الکترونیکی سوق دهیم تا از این طریق بسترهای آگاهی‏ بخشی در جامعه آماده شود.

مردم باید به سمت رسانه‏ های الکترونیکی سوق داده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، مصطفی کواکبیان که مدیر مسئول روزنامه پیام استان سمنان است، در نشست هیئت تحریریه روزنامه پیام استان سمنان با رئیس شورای اطلاع ‏رسانی استان سمنان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، مطالبی در اهمیت روزه‏ داری و به ویژه روزه‏ داری خاص با رعایت اخلاقیات و دوری از محرمات علاوه بر نخوردن و نیاشامیدن بیان کرد.

کواکبیان ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی‏ ها در سازمان، سه وظیفه اصلی را برای روابط عمومی‏ ها برشمرد.

وی روابط عمومی‏ ها را چشم بینا، زبان گویا، گوش شنوا و مغز متفکر سازمان دانست که مسائل و دغدغه‏ های مردم را به مدیریت انتقال می‏دهد و از طرف دیگر مسائل دستگاه را به صورت شفاف برای مردم بازگو می‏کنند و در وجه سوم، سعی در جلب اعتماد جامعه و مردم نسبت به دستگاه و مسئولین و نظام دارند.

کواکبیان در خصوص ارتباط سه نقش و وظیفه روابط عمومی‏ ها افزود: روابط عمومی‏ ها باید به نحوی عمل کنند که مردم دستگاه را از خودشان بدانند و از طرفی، مدیریت نیز خود را میان مردم ببیند و در سایه این تعامل مثبت است که اعتماد حاصل می‏شود.

مدیر مسئول روزنامه پیام استان سمنان نقش مطبوعات و رسانه‏ ها را در ایجاد اعتماد عمومی بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: باید مردم را به سمت مطبوعات و رسانه‏ ها و به ویژه رسانه‏ های الکترونیکی سوق دهیم تا از این طریق بسترهای آگاهی بخشی در جامعه را آماده کنیم.

وی همچنین بر ضرورت ارتباط و سخن گفتن دوسویه با مردم تاکید کرد و گفت: باید سخن گفتن با مردم در حالت مونولوگ را به دیالوگ تبدیل کنیم.

همچنین در این نشست، ابولقاسم کواکبیان سرپرست روزنامه پیام، با اشاره به اینکه در این دولت جایگاه روابط عمومی‏ ها ارتقا داده و تعامل مناسب و دوسویه بین روابط عمومی‏ ها با اصحاب رسانه و مطبوعات برقرار شده است، از علیرضا خلخالی رئیس شورای اطلاع‏ رسانی استان به دلیل توجه ویژه به مطبوعات و رسانه‏ ها و ارتقای جایگاه روابط عمومی‏ ها و نیز شفاف‏ سازی حوزه اطلاع‏ رسانی تقدیر کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در پایان این نشست به صورت ویژه از مصطفی کواکبیان تقدیر کرد و با اشاره به حسن اخلاق و رفتار ایشان افزود: وی همواره در هر مسئولیتی به صورت مناسب با استانداری تعامل داشته و حتی در زمان نمایندگی مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، بیشترین و بهترین و مناسب‏ترین ارتباط و تعامل را به صورت دلسوزانه و با رعایت ادب و اخلاق با استانداری داشته‏ است.

انتهای پیام/2249/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول