اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود:

طرح آبخیزداری چولجه با 150 میلیون تومان اعتبار به اتمام رسید

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود از تکمیل و اتمام طرح آبخیزداری چولجه با 150 میلیون تومان اعتبار خبر داد.

طرح آبخیزداری چولجه با 150 میلیون تومان اعتبار به اتمام رسید

جواد مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح آبخیز خوئین نیز با اعتبار 60 میلیون تومان به پایان رسیده است.

وی معرفی یک فقره تسهیلات صنوبر‌کاری در زرین‌آباد به مبلغ 23 میلیون تومان به بانک کشاورزی را یادآور شد و به ظرفیت‌های بالای این شهرستان در کاشت این گونه‌ها اشاره کرد.

به گفته رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود، انجام طرح مشترک تبدیل دیم‌زارهای کم‎بازده با مدیریت جهاد کشاورزی ایجرود به مساحت 167 هکتار در روستاهای آلاچمن، دورمشقان، اوغولبیک، آقبلاغ و خاکریز این شهرستان اجرا شده است.

وی از تمدید یک فقره پروانه چرا در روستای قوریه خبر داد و افزود: در 3 ماه نخست امسال سه فقره جریمه خسارت به مرتع با رقم بیش از یک میلیون تومان دریافت شده است.

مولایی از دریافت یک فقره خسارت از فعالیت مازاد محدوده معدنی به رقم بیش از 17 میلیون تومان خبر داد و گفت: یک فقره دریافت خسارت ساخت جاده برای اکتشاف و بهره‌برداری از معادن نزدیک به 4.5 میلیون تومان بوده است.

وی در پایان کل درآمد در سه ماه نخست امسال را بیش از 23 میلیون تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول