اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده

دانشکده منابع طبیعی و کشاورزی تویسرکان دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: مجوز احداث دانشکده منابع طبیعی و کشاورزی در تویسرکان گرفته شده و سال آینده در رشته مهندسی صنایع غذایی پذیرش دانشجو دارد.

دانشکده منابع طبیعی و کشاورزی تویسرکان دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌علی زلفی‌گل ظهر امروز در جمع مردم تویسرکان با اشاره به اینکه محمد مهدی مفتح از خانواده‌ای برخاسته، که برای نظام هزینه کرده است، اظهار داشت: فرزند خلف شهید مفتح کسی است که تجربه چهار دوره مجلس شورای اسلامی را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ شهید مفتح تمام قد در خدمت نظام و رهبری بوده و هستند، افزود: مقام و منصب باعث نشد که خانواده مفتح گذشته خود را و نظام مقدس جمهوری سلامی ایران را فراموش کنند، و این در حالی است که خیلی‌ها در کشور جمهوری اسلامی ایران که از هیچ به جایگاه و منصبی رسیدند، گذشته خود را فراموش کردند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه محمد‌مهدی مفتح پهلوان سیاسی است نه قهرمان سیاسی، اظهار داشت: قهرمان سیاسی برای رسیدن به قدرت به هر ترفندی دست می‌زند اما پهلوان سیاسی با رعایت اخلاق، شرع و دین و توانمندی‌های خود در عرصه حاضر می‌شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه ما باید خودی را از غیر خودی تشخیص بدهیم، تصریح کرد: خودی کسی است که از پیشرفت ایران اسلامی خرسند و شادمان است.

زلفی‌گل با تأکید بر اینکه با این نگاه هم باید به شهرستان تویسرکان نگاه کنیم، اذعان داشت: هر کسی که برای توسعه تویسرکان وقت بگذارد، تلاش کند و موجبات پیشرفت آن را مهیا می‌‌کند، خودی است، فرق نمی‌کند اهل کجا باشد.

وی با بیان اینکه با عنایت خداوند و همت خیر نیک‌اندیش «بحری اصفهانی» دانشکده فنی و مهندسی تویسرکان سه سال دانشجو می‌‌پذیرد، ابراز داشت: مجوز دانشکده منابع طبیعی و کشاورزی به عنوان دومین دانشکده تویسرکان گرفته شده و سال آینده در رشته مهندسی صنایع غذایی پذیرش دانشجو دارد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا از منتخب مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی پیگیری اخذ مجوز دانشکده زبان‌ خارجی را خواستار شد و بیان کرد: تقاضا داریم نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی قبل از پایان یافتن دولت دهم این مجوز را برای این شهرستان بگیرند.

وی با بیان اینکه با وجود سه دانشکده، می‌توانیم مجوز ایجاد دانشگاه مستقل، وابسته به وزارت علوم را در تویسرکان بگیریم، گفت: انجام این مهم را از نماینده مردم تویسرکان در مجلس درخواست داریم.

زلفی‌گل در پایان تأکید کرد: وجود دانشگاه دولتی در این شهرستان بسترساز اشتغال، تولید علم و توسعه شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول