اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس:

تغییر ساختار منابع طبیعی غرب مازندران مخرب است

نماینده مردم چالوس در مجلس گفت: تحولاتی که در ساختار منابع طبیعی غرب استان ایجاد شده را تحولاتی منفی می‌دانیم و این مسئله امر مخرب است.

تغییر ساختار منابع طبیعی غرب مازندران مخرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، قاسم احمدی‌لاشکی صبح امروز در سومین جلسه شورای اداری تنکابن با تاکید بر اینکه مشکلات غرب مازندران بی‌شمارند و بی‌توجهی به آن نیز زیاد است، اظهار داشت: هرگاه مسائل را مطرح می‌کنیم صدا و سیمای استان نیز بخش مهم مطالبات‌مان را مورد توجه قرار نمی‌دهد.

وی افزود: به تازگی هم ساختار منابع طبیعی غرب استان دست‌خوش تحولاتی منفی شده است که این امر مخرب است.

نماینده مردم چالوس نوشهر در مجلس با اشاره به اینکه حدود 40 سال قبل ساختار تشکیلاتی با عنوان معاونت جنگل‌های مرطوب با مرکزیت چالوس تشکیل شد و اکنون در استان با تغییراتی که در آن می‌خواهند اعمال کنند نتیجه مطلوبی در پی ندارد و این نوع نگاه را مورد انتقاد قرار داد.

وی افزود: ما انتظار داریم این مسئله از سوی همه نمایندگان مجلس پیگیری و حل شود.

احمدی در ادامه با اشاره به مسئولیت حدود دو ساله خود در قبال نماینده معین حوزه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد گفت: در مدتی که در خدمت مردم این منطقه بودم آنها را فرهیخته و فهیم دیدم و در واقع این مردم از مسئولان خود مدینه فاضله نمی‌خواهند بلکه حل مشکلاتی که حق آنها، خواسته طبیعی و قانونی است و باید این خواسته‌ها محقق شود و از همه مسئولان این منطقه می‌خواهم شرایطی را فراهم آورند تا مردم به خواسته‌های به حق خود برسند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور 5/72 درصدی کشوری و 90 درصد استانی مردم در انتخابات پیام روشنی از ملت شریف ایران به دنیا داشت، افزود: مردم بر اساس علائق و سلائق خود انتخاب کردند و دوست و دشمن نیز بر صحت این انتخابات مهر تأیید زدند و این امر عین دموکراسی است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی ثابت کرد خلق حماسه‌ سیاسی یعنی چه و آفرین بر این ملت، اگر با این حضور گسترده و چشمگیر و حماسه‌‌سازی مردم در انتخابات مدیریت درستی در امور کشور نداشته باشیم شرمنده مردم خواهیم بود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور حسن روحانی فراموش کردند گرانی بیداد می‌کند و فرزندان‌شان بیکارند و با حضور تفکر اعتدال‌گرا در دولت آینده همه امیدها در میان آنها زنده شده است.

احمدی تأکید کرد: اگر در این دوره از خدمت دولت، مدیریت درستی نداشته باشیم شرمنده مردم می‌شویم و در این موقعیت از زمان باید دقت کنیم تا از فضا و امکانات به درستی در راستای اهداف نظام مبنی بر خدمت به مردم و حل مشکلات‌شان به بهترین وجه بهره‌گیری کنیم.

وی با اشاره به عملکرد شوراها گفت: یکی از مسائلی که موجب عدم توفیق در خدمت شوراها می‌شود قانون‌گریزی است و با توجه به قوانین شفاف شوراها از آنها می‌خواهیم به دور از سیاسی‌کاری براساس قانون پیگیر مطالبات مردم باشند زیرا با کار حزبی در شوراها به توفیقی نخواهیم رسید و مردم نیز متضرر می‌شوند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در بخشی از سخنان خود به اشکالاتی در قوانین انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد: ایرادات باید اصلاح شود.

انتهای پیام/86020/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول