اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تنگستان خبر داد

تصویب 141 طرح در کارگروه بخش کشاورزی تنگستان

معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار تنگستان گفت: در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان تنگستان 141 طرح معادل 17 میلیارد تومان به بررسی و تصویب رسید.

تصویب 141 طرح در کارگروه بخش کشاورزی تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، پرویز شعبانی صبح امروز در جلسه شورای کشاورزی و آبخیزداری شهرستان تنگستان گفت: بخش کشاورزی به دلیل اهمیتی که در تامین غذا و اشتغال کشور دارد، مورد توجه ویژه دولت است و به همین دلیل طرح توسعه کشاورزی در سال 91 با اختصاص بودجه مناسب، در دستور کار دولت قرار گرفت.

این مسئول افزود: تسهیلات و امکانات پیش‌بینی شده در طرح توسعه کشاورزی برای اشتغال فارغ التحصیلان و بیکاران بی سابقه، تحول آفرین بوده است.

معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار تنگستان بیان داشت: با توجه به تعهداتی که دولت در خصوص طرح‌های توسعه کشاورزی داشته نیاز است زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های مربوطه همکاری ویژه‌ای در خصوص طرح‌های توسعه کشاورزی داشته باشند زیرا دولت در این خصوص سرمایه‌گذاری کرده و باید به ثمر برسد.

شعبانی متذکر شد: در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان تنگستان 141 طرح معادل 17 میلیارد تومان به بررسی و تصویب رسید که با توجه به سهم اعتبارات شهرستان تعداد 71 طرح به مبلغ هفت میلیارد و 500 میلیون تومان از طریق بانک عامل(بانک کشاورزی)پرداخت و این طرح‌ها به بهره برداری رسیده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به خشکسالی چند ساله استان و کاهش نزولات آسمانی و بهره‌برداری از منابع آب زیر زمینی برای تاسیسات نفت و گاز و سایر مصارف به‌منظور رفاه حال شهروندان ضرورت نیاز به مدیریت بهره برداری از منابع آب‌های زیرزمینی است.

انتهای پیام/66004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول