اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

تصویب و انعقاد قرارداد 9 هزار طرح کشاورزی در بانک‌های کشاورزی خراسان‌جنوبی

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی از تصویب و انعقاد قرارداد 9 هزار و 532 طرح کشاورزی خبر داد و گفت: این تعداد طرح با اعتبار یک‌میلیارد و 737 میلیون و 250 هزار ریال تصویب و انعقاد قرارداد شده است.

تصویب و انعقاد قرارداد 9 هزار طرح کشاورزی در بانک‌های کشاورزی خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی دشت‌بیاضی ظهر امروز در بیست و ششمین ستاد اجرایی کارگروه توسعه بخش کشاورزی اظهار داشت: تعداد 2 هزار و 983 طرح کشاورزی با مبلغ 802 میلیارد و 170 میلیون ریال در بیست و پنجمین کارگروه توسعه بخش کشاورزی تصویب شده است.

وی ادامه داد: 6 هزار و 190 طرح کشاورزی با مبلغ 876 میلیارد و 573 میلیون ریال در این جلسه انعقاد قرارداد بسته شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه 2 هزار و 567 قرارداد در بیست و ششمین کارگروه توسعه بخش کشاورزی مصوب شده است، گفت: این تعداد به مبلغ 709 میلیارد و 15 میلیون ریال است.

دشت‌بیاضی تصریح کرد: در کارگروه گذشته 9 هزار و 173 طرح کشاورزی با اعتبار یک‌میلیارد و 678 میلیون و 743 هزار ریال مصوب و انعقاد قرارداد بسته شده است.

وی با بیان اینکه در بیست و ششمین ستاد اجرایی کارگروه توسعه بخش کشاورزی تعداد 6 هزار و 965 طرح کشاورزی با بانک کشاورزی انعقاد قرارداد بسته شده است، اضافه کرد: این تعداد طرح با مبلغ یک‌میلیارد و 28 میلیون و 235 هزار ریال است.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی متذکر شد: در بیست و ششمین ستاد اجرایی کارگروه توسعه بخش کشاورزی تعداد 9 هزار و 532 طرح کشاورزی با بانک‌های کشاورزی مصوب و انعقاد قرارداد بسته شده است.

دشت‌بیاضی اذعان داشت: 9 هزار و 532 طرح کشاورزی به مبلغ یک‌میلیارد و 737 میلیون و 250 هزار ریال با شعب بانک کشاورزی مصوب و انعقاد قرارداد بسته شده است.

انتهای پیام/69013/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول