اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

فرمایشات رهبر معظم انقلاب تقویت روحیه خدمت بی‌منت را زمینه‌ساز می‌شود

استاندار اردبیل گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد عملکرد دولت دکتر احمدی‌نژاد موجب تقویت روحیه خدمت بی‌منت در جامعه می‌شود.

فرمایشات رهبر معظم انقلاب تقویت روحیه خدمت بی‌منت را زمینه‌ساز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب که در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان انجام شد، اظهار داشت: ایشان در این نشست کار و تلاش شبانه‌روزی و پرحجم و برجسته کردن شعارهای انقلاب در عرصه‌های داخل و خارج را از ویژگی‌های تحسین برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاش‌های دکتر احمدی‌نژاد و همکاران وی صمیمانه قدردانی کردند که این مهم موید خدمات دولت در سال‌های اخیر می‌باشد.

وی تصریح کرد: اینکه رهبری انقلاب گزارش‌های اعضای دولت در جلسه موصوف را، نمایی از کارها و خدمات انجام شده خواندند و بر اعلام این گزارش‌ها به مردم تاکید کردند این نکته را می‌رساند که اقدامات خیرخواهانه دولتمردان همواره مورد تأیید و تشویق معظم‌له و مردم قدرشناس ما قرار گرفته و می‌گیرد.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: همان‌ طور که رهبر انقلاب تصریح کردند برخی مخالفان و رسانه‌ها تلاش‌های دولت را نادیده گرفته‌اند اما مهم این است که تلاش‌ها و زحمات انجام شده در فضای عمومی کشور بیان و ثبت شود چرا که در هشت سال اخیر همه احساس و درک کردند که رئیس جمهور محترم و همکاران ایشان با تحمل سختی‌ها کارهای بسیار پرحجم و پرشتابی انجام می‌دهند که این واقعیت، نکته برجسته و قابل تقدیری است.

بررسی 11 پرونده معدنی در مورد توسعه معادن

همچنین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش معدن استان اردبیل برگزار شد که استاندار اردبیل با اشاره به نقش و جایگاه معدن در کشور و استان و اهمیت آن در موضوع تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال اظهار داشت: در این راستا باید معادن استان فعال شود و بیشترین بهره‌برداری در کنار حفاظت از منابع طبیعی صورت گیرد.

اکبر نیکزاد گفت: دستگاه‌های دخیل باید مشکلات پیش روی بهره‌برداری از معادن را بر طرف کرده و توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند چرا که در برخی نقاط منابع معدنی وجود دارد که به راحتی قابل بهره‌برداری است در حالی که بدون استفاده مانده و در مواردی اکتشافات به تخریب منابع طبیعی و سرمایه ملی منجر می‌شود.

وی توسعه و ارتقا معدن را منوط به حفظ و صیانت منابع ملی، محیط زیست و منابع گردشگری دانست و از دست‌اندر کاران امر خواست تا نهایت دقت و توجه خود را در این زمینه به کار بگیرند.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود از بررسی 11 پرونده در کارگروه توسعه بخش معدن استان خبر داد و تصریح کرد: رسیدگی سریع به این پرونده‌ها موجب عدم اتلاف وقت در خدمت‌رسانی به مردم شده و از هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند.

رئیس کارگروه توسعه بخش معدن استان با بیان اینکه عمل به قانون در کلیه اقدامات و فعالیت‌های بخش معدن ضروری است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ذیربط بایستی در راستای ساماندهی و حل مشکل معادن در سطح استان از تبصره‌های قانونی نیز جهت پیشبرد کارها و فعالیت‌های توسعه معادن استفاده کنند تا شاهد کاهش هزینه‌ها و اتلاف وقت باشیم.

انتهای پیام/62001/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول