اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

حماسه 24 خرداد لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود

امام جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران گفت: مردم در روز 24 خرداد بار دیگر به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و حماسه عظیم سیاسی را خلق نمودند.

حماسه 24 خرداد لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام حسین لزومی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته پس از توصیه همگان به تقوای الهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به مقام معظم رهبری و همه آزادگان جهان ولادت با سعادت حضرت بقیة‌‌الله الاعظم (عج) را مورد اشاره قرار داد و در توصیه به مردم گفت: نیمه شعبان که از شعائر دینی است و یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های شیعیان است که باید با عظمت ویژه‌ای برگزار شود و این جشن باید باشکوه‌تر از دوران گذشته برگزار شود.

امام جمعه شهرستان پاکدشت با تاکید بر اینکه شیعیان نسبت به حضرت حجت (عج) وظایفی برعهده دارند، اظهار داشت: انتظار فرج، امام شناسی و ... از جمله وظایف شیعیان است و به فرموده پیامبر اعظم (ص) «هرکس امام خود را نشناسد و از دنیا برود به‌عنوان کافر از دنیا رفته است» و همچنین امام حسن عسکری (ع) فرمودند «کسی که فرزندم مهدی علیه السلام را انکار کند مانند کسی است که تمام پیامبران و رسولان الهی را قبول داشته باشد اما نبوت حضرت محمد(ص) را انکار کند و انکار کننده رسول‌الله(ص) مانند کسی است که همه انبیاء را انکار نماید. چون اطاعت آخرین امام ما به منزله اطاعت اولین امام است و منکر آخرین امام ما به منزله منکر اولین امام است.»

وی در ادامه آیات شریفه قرآن کریم، احادیث ائمه اطهار علیهم‌السلام و ... را از راه‌های شناخت حضرت مهدی (عج) برشمرد و افزود: کتاب آیت‌الله صافی، کتاب خورشید مغرب و ... از جمله کتاب‌های برجسته‌ای است که در ارتباط با حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) به رشته تحریر در آمده است.

حجت‌الاسلام لزومی همچنین تاکید کرد: خدایی نکرده برخی افراد جشن ولادت با سعادت حضرت حجت (عج) را با جشن عروسی اشتباه نگیرند، در این جشن بزرگ به دف‌زدن و ... دست نزنند و اقدامات حرامی را انجام ندهند.

حماسه 24 خرداد لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود

امام جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به حماسه آفرینی ملت غیور ایران اسلامی در 24 خردادماه گفت: ملت ایران در روز 24 خرداد یک‌بار دیگر به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.

وی در ادامه تاکید کرد: همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند مردم با حضور پرشور خود حماسه عظیم سیاسی را محقق کردند.

حجت‌الاسلام لزومی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گوییم و از وی می‌خواهیم مجری خوبی برای قانون اساسی باشد و از ارزش‌های انقلاب حراست و پاسداری کند.

قدردانی از زمینه‌سازان حماسه سیاسی

امام جمعه پاکدشت ضمن قدردانی از زمینه‌سازان حماسه سیاسی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب زمینه‌ساز حماسه سیاسی بودند و همانند ادوار گذشته بدون حمایت از نامزدی خاص حماسه سیاسی را رقم زدند و در سخنرانی روز 14 خرداد فرمودند از هیچ کس حمایت نمی‌کنم و در روز رای‌گیری نیز بیان فرمودند حتی فرزندانم از رای من با خبر نیستند.

وی در ادامه از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز تشکر کرد و افزود: صدا و سیما در دوران انتخابات بدون جانب‌داری از کاندیدایی خاص این امکان را فراهم کرد که همه کاندیداها به‌طور عادلانه برنامه‌های خود را در رسانه ملی با مردم در میان بگذارند.

حجت‌الاسلام لزومی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات، وزارت کشور، شورای نگهبان، نیروی انتظامی به‌ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: آرامش و عزت امروز مرهون تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) است و آنها توانستند در عرصه انتخابات با چشمان تیزبین خود همچون گذشته با عناصر ضد اسلام و انقلاب مبارزه کنند.

موادمخدر درد بی‌درمان است

امام جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به روز مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: مواد مخدر درد بی‌درمان جامعه است و دزدی، قتل و ... از جمله ثمرات این معضل بزرگ است.

وی در ادامه با تاکید بر پیشگیری از این معضل گفت: مردم همواره باید در ارتباط با این موضوع پیشگیری را سرلوحه قرار دهند و والدین با توجه به فرزندان خود از این معضل جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام لزومی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی عنوان کرد: استکبار جهانی چند سالی است که با شیعه‌کشی به‌دنبال این است که چراغ و نور اسلام را خاموش کند و این موضوع از صدر اسلام تاکنون بوده است.

انتهای پیام/2462/ط40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول