اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

70 هیئت مذهبی بانوان در ماه رمضان برنامه اجرا می‌کنند

مسئول فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری آیین‌های مختلف در قالب برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به همت 70 هیئت مذهبی فعال در ماه رمضان در اردبیل خبر داد.

70 هیئت مذهبی بانوان در ماه رمضان برنامه اجرا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سارا حقی عصر امروز در گردهمایی بانوان مبلغه در اردبیل اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و ایام پر فضیلت تزکیه عبادت و تقرب به درگاه الهی، برنامه‌های مختلفی توسط هیئت‌های مذهبی بانوان در مناطق مختلف شهر اردبیل برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ویژه ماه رمضان در 70 هیئت مذهبی بانوان در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان طبق هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان هیئت مذهبی فعال بانوان، برنامه‌های جزء‌خوانی قرآن، تفسیر، ترجمه، مفاهیم قرآن، جلسات سخنرانی، پاسخ به احکام و سئوالات دینی بانوان و نیز گرامیداشت میلاد امام حسن (ع)، اکرام ایتام، احیا شب‌های قدر و برگزاری مراسم عزاداری در سالروز شهادت امام علی (ع) در هیئت مذهبی بانوان اجرا می‌شود.

حقی خاطر نشان کرد: هیئت مذهبی بانوان در اکثر مناسبت‌های ملی و مذهبی سال برنامه‌های گرامیداشت برگزار می‌کنند که این امر در ارتقا آگاهی بانوان و بزرگداشت اصول و ارزش‌های دینی مؤثر می‌باشد.

این مسئول در ادامه از اجرای طرح اعزام مبلغان وی‍ژه ماه رمضان در اردبیل خبر داد.

وی اضافه کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در این ماه طرح اعزام مبلغان به مجالس و محافل دینی بانوان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: مبلغان اعزامی با حضور در محل برگزاری جلسات دینی بانوان به سخنرانی در مورد فضایل ماه رمضان، فلسفه روزه، احکام روزه، اصول اعتقادی، اعمال روزهای ماه رمضان، فضائل لیالی‌ قدر، احکام و سئوالات شرعی بانوان و مشاوره مذهبی می‌پردازند.

حقی یادآور شد: این اعزام ویژه ماه رمضان به مساجد، امامزاده‌ها، هیئت‌های مذهبی و محافل دینی بانوان انجام شد.

انتهای پیام/62004/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول