اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

عامل اغفال دختران دستگیر شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: جوانی که با برقراری ارتباط پیامکی و وعده ازدواج دختران جوان را فریب می‌داد دستگیر شد.

عامل اغفال دختران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متهم این پرونده در آخرین مرحله از اجرای نقشه مکارانه خود پس از برقراری ارتباط از طریق تلفن همراه و ارسال پیامک‌های عاشقانه به دختری 15 ساله به او وعده ازدواج داده بود.

وی ادامه داد:‌ این فرد با جلب اعتماد این دختر نوجوان و به بازی گرفتن احساسات طعمه خود، به بهانه این که به پول نیاز دارد و اگر مشکل مالی‌اش را حل کند به خواستگاری او می‌آید؛ برای اطمینان بیشتر دختر نوجوان چند برگه سفته نیز با اسم و رسم جعلی امضا و در اختیارش گذاشته است.

کریمی در ادامه بیان کرد: متهم النگوی طلای این دختر نوجوان را گرفته و متواری شده و دیگر به تلفن‌های دختر نوجوان پاسخی نداده است.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد:‌ این دختر که در برابر سئوال پدر و مادرش مبنی بر چگونگی مفقود شدن النگوی طلای خود پاسخ قانع کننده‌ای نداشت ناچار شده واقعیت را بگوید و با اعلام شکایت آنها متهم پرونده دستگیر شد.

وی اظهار کرد: تحقیقات از این فرد که احتمال می‌رود افراد زیادی را با این شیوه فریب داده باشد توسط افسران آگاهی کلانتری 39 مشهد آغاز شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: متاسفانه فاصله‌های عاطفی و ضعف‌ مهارت نه گفتن به خواسته‌های دیگران که از ناآگاهی والدین از روش‌های صحیح فرزندپروری و شیوه‌های کنترل غیرمستقیم فرزندان ناشی می‌شود سبب شده تا دختر نوجوان در خارج از کانون خانواده به دنبال مامن و نقطه اتکایی باشد و به این راحتی فریب بخورد.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: پدران و مادران باید در کانون خانواده با صمیمیت و با اعتماد دوسویه فضای رفاقتی را ایجاد کنند تا فرزندان مسائل و مشکلات خود را بدون ترس و استرس در خانواده مطرح و با شور و مشورت حل و فصل کنند.

انتهای پیام/70018/صا20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول