اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود تحریم‌های غرب

تولید تختال در شرکت فولاد هرمزگان به یک میلیون تن رسید

کارکنان متخصص و متعهد فولاد هرمزگان با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در مدت 18 ماه که از راه‌اندازی این شرکت می‌گذرد و در اوج تحریم‌ها موفق به تولید یک میلیون تختال و رفع نیاز کارخانجات فولاد کشور شدند.

تولید تختال در شرکت فولاد هرمزگان به یک میلیون تن رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: بهره‌برداری این شرکت به صورت رسمی از دی ماه 90 با حضور رئیس جمهور آغاز شده است و در این مدت علاوه بر تولید تختال، اقدام به تکمیل بخش‌های ناتمام، اصلاح و بهبود تجهیزات و فرآیندها، تلاش برای تامین مواد اولیه و آموزش کارکنان انجام شده است.

کیومرث بهرامی افزود: شرکت فولاد هرمزگان با برخورداری از آخرین دستاوردهای پیشرفته صنعت فولاد و با بهره‌مندی از نیروهای انسانی متخصص و مجرب با تلاش بی وقفه از ابتدای بهره‌برداری موفق به تولید یک میلیون تختال شده است.

وی اظهار داشت: شرکت فولاد هرمزگان در زمینی به مساحت 95 هکتار در 13 کیلومتری شهر بندرعباس احداث شده است که دومین کارخانه فولادی بعد از انقلاب است که از ویژگی‌های این شرکت مجاورت با آبهای نیلگون خلیج فارس برای دسترسی آسان به آبهای آزاد، نزدیکی به مخازن عظیم گاز، مجاورت با ذخایر سنگ اهن، مجتمع بندری شهید رجایی و حمل و نقل جاده ای و ریلی است.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: کارکنان این شرکت با همت و تلاش خود طی سال‌جاری توانستند ضمن افزایش بهره‌وری، گام‌های اصلی به سوی ظرفیت اسمی کارخانه را برداشته و به رکوردهای جدیدی در تولید دست یابند.

بهرامی با تبریک عبور از مرز تولید یک میلیون تختال تاکید کرد: کارکنان شرکت فولاد هرمزگان مصمم اند برنامه رسیدن به ظرفیت اسمی تولید این کارخانه به 1.5 میلیون تن در سال را در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق سازند.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: برنامه تولید سال‌جاری 1.2 میلیون تن تختال است که روند تولید سه ماهه نخست امسال مطابق برنامه کلی سال محقق شده است.

انتهای پیام/88001/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول