اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

ایجاد 10 هزار فرصت شغلی در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، این استان توانسته است 10 فرصت شغلی از سهمیه 55 هزار فرصت تعیین شده از طرف دولت را در سامانه وزارت کار به ثبت برساند.

ایجاد 10 هزار فرصت شغلی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی عصر امروز در نشست کارگروه اختصاصی اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان، با اشاره به عملکرد این کارگروه و دستگاه‌های عضو، اظهار داشت: هرمزگان در حال حاضر جزو استان‌هایی است که نرخ بیکاری آن به 9.6 رسیده و تک رقمی شده است.

وی با بیان اینکه اشتغال مشکل مشترک همه بخش‌ها و دستگاه‌هاست، یادآور شد: هدفگذاری صورت گرفته برای سال 92 در باب ایجاد اشتغال در هرمزگان برابر با 55 هزار فرصت شغلی است که از ابتدای سال جاری تاکنون 10 هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد شده است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این استان در آستانه خودکفایی در تولید گوشت مرغ قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر امور 90 واحد مرغداری در هرمزگان در حال دنبال شدن است.

عزیزی تأکید کرد: باید برای رفع بخشی از مشکلات که در رفع آن در اختیارات کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری و دستگا‌ه‌های عضو است، نهایت تمرکز و همت را به کار برد.

وی گفت: سیستم بانکی در استان تاکنون تلاش‌ها و پیگیری‌های خوبی را انجام داده است و اگر موانع را با درک درست در بخش‌های مولد در کنار توسعه حرفه‌آموزی ببینیم به معنی واقعی بدین معنی است که پایه‌های اشتغال را به خوبی در هرمزگان طرح‌ریزی کرده‌ایم.

به گفته عزیزی، این امر سبب می‌شود که حوزه اشتغال هرمزگان، در آینده روی ریل توسعه حرکت کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا نشست آینده شورای اشتغال هرمزگان، تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده به 30 تا 40 هزار مورد برسد.

انتهای پیام/88001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول