اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

روان‌سازی ترافیک در آذربایجان غربی با برقراری ارتباط تصویری

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: برقراری ارتباط تصویری 100 نقطه آذربایجان غربی با مرکز صدا و سیمای آذربایجان غربی سبب روان‌سازی ترافیک در راه‌های ارتباطی استان می‌شود.

روان‌سازی ترافیک در آذربایجان غربی با برقراری ارتباط تصویری

علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برقراری ارتباط تصویری 100 نقطه آذربایجان غربی با مرکز صدا و سیمای استان، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه امکان ارتباط تصویری این نقاط به صورت زنده با مرکز صدا و سیمای آذربایجان غربی فراهم می‌شود.

وی با اشاره به روان‌سازی ترافیک در آذربایجان غربی تصریح کرد: برقراری ارتباط تصویری 100 نقطه آذربایجان غربی با مرکز صدا و سیمای استان در تسهیل عبور و مرور و همچنین کاهش هزینه‌ها در این زمینه موثر است.

جدیدی ابراز داشت: این فن‌آوری با همکاری شرکت مخابرات، معاونت فنی صدا و سیما و حوزه فنی انتظامی آذربایجان غربی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: آگاهی از وضعیت ترافیک شهری، روان‌سازی عبور و مرور و اطلاع رسانی به موقع با استفاده از فن‌آوری ارتباط تصویری در آذربایجان غربی میسر است.

وی ادامه داد: با برقراری ارتباط زنده و تصویری معابر شهری در آذربایجان غربی توجه مردم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین هشدارهای پلیس افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/61010/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول