اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مینودشت:

جشنواره ورزش‎های هوایی مینودشت به صورت بین‎المللی برگزار می‎شود

فرماندار شهرستان مینودشت گفت: جشنواره ورزش‎های هوایی مینودشت با حضور ورزشکاران ایرانی و خارجی به صورت بین‎المللی برگزار می‎شود.

جشنواره ورزش‎های هوایی مینودشت به صورت بین‎المللی برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مصیب عنابستانی ظهر امروز در ستاد برگزاری جشنواره ورزش‎های هوایی در حضور روسای ادارات مینودشت و روسای هیئت‎های ورزشی این شهرستان در اداره ورزش و جوانان مینودشت اظهار داشت: این جشنواره در سال‎های قبل برگزار و با استقبال خوبی همراه بوده و این فرصت مناسبی است تا طبیعت بکر و بی‎نظیر این شهرستان در ارتفاعات روستای ترسه‎محل قرار گرفتن سایت پروازی را به همه ایران و حتی سراسر جهان معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در سال‎های قبل به صورت شخصی برگزار و امسال در قالب یک کار ستادی با همکاری همه ادارات شهرستان به ویژه فرمانداری و بخشداری‎های دو بخش مرکزی و دوزین، اداره ورزش و جوانان شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر مینودشت، جمعیت هلال‌احمر، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، آموزش و پرورش بسیج و سپاه ناحیه مینودشت و بسیاری از ادارات دیگر برگزار خواهد شد که از شرایط مطلوب‎تری برخوردار و شایستگی‎های این شهرستان را به بهترین شکل ممکن به دنیا معرفی کند.

تعداد تیم‎های خارجی حاضر در جشنواره بیشتر می‎شود

عنابستانی اضافه کرد: در سال گذشته ورزشکارانی از کشورهای آلمان، هلند و ترکیه در این جشنواره حضور داشتند و امسال در تلاش هستیم تا تعداد تیم‎های خارجی حاضر در مسابقات و ورزشکاران نامی ورزش‎های هوایی به ویژه پاراگلایدرسواران بین‎المللی را افزایش تا کیفیت برگزاری مسابقات بالا و استقبال مردم هم از این رویداد بزرگ ورزشی بیشتر شود.

فرماندار مینودشت ادامه داد: زمان برگزاری این جشنواره شهریور ماه سال‌جاری پیش‎بینی شده و انتظار است ادارات همکار کمبودهای خود را جبران و نسبت به وظایف محوله که توسط ستاد برگزاری همایش در نظر گرفته شده نهایت همکاری را داشته باشند.

در این جلسه اداره ورزش و جوانان شهرستان وظیفه اطلاع‎رسانی، تبلیغات و هماهنگی بین دستگاه‎های دولتی عضو ستاد را بر عهده گرفت و ادارات آموزش و پرورش وظیفه اسکان، نیروی انتظامی وظیفه امنیت و آرامش منطقه، هلال‌احمر و شبکه بهداشت مدیریت بهداشت منطقه و آماده‎سازی گروه‎های امداد و نجات و آمبولانس به تعداد کافی، شهرداری وظیفه خدمات‎دهی از قبیل ایجاد ایستگاه‎های صلواتی و پذیرایی از مسافران در کنار حمل و نقل ورزشکاران و ورزش دوستان به ارتفاعات روستای ترسه بخش دوزین و سپاه ایجاد برنامه‎های فرهنگی و تفریحی را عهده‎دار شدند.

آب و هوای روستای ترسه پرواز با پاراگلایدر را لذت‌بخش می‎کند

اضافه می‎شود ارتفاعات روستای ترسه از بخش دوزین که برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده از یک طبیعت بسیار زیبا و بکر برخوردار و به گفته اغلب پاراگلایدرسواران دارای نسیم گرمی است که باعث می‎شود پاراگلایدرسواران زمان بیشتری در ارتفاعات از یک پرواز خوب لذت ببرند، ضمن اینکه در حال حاضر هم روزهای تعطیل و پایان هفته ورزشکاران زیادی با حضور در این منطقه پروازهای تمرینی خود را به منظور آمادگی بیشتر برای شرکت در جشنواره انجام می‎دهند.

انتهای پیام/2307/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول