اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رده‌های سنی مختلف صورت گرفت

ثبت‌نام بیش از 1500 نفر در مسابقات قرآن شهرستان داورزن

مسئول واحد قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه داورزن گفت: بیش از یک هزار و 500 نفر در سی ‌و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام بیش از 1500 نفر در مسابقات قرآن شهرستان داورزن

فاطمه داورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داورزن اظهار داشت: تعداد شرکت‌کنندگان بیش از این آمار است، ولی تاکنون یک هزار و 530 نفر ثبت‌نام شده‌اند و روند ثبت‌نام هنوز ادامه دارد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در ردیف‌های سنی مختلف هستند و از این تعداد بیش از یک هزار نفر شکوفه دختر و پسر هستند و بقیه شرکت‌کنندگان به آقایان و بانوان اختصاص دارد.

مسئول واحد قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه داورزن خاطرنشان کرد: زهرا داورزنی متولد 1312، ربابه کاهه متولد 1315 و علی قریشی متولد 1322 مسن‌ترین افرادی هستند که در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌‌اند.

داورزنی، همچنین امین داورزنی متولد 1384 و نگار مزینانی متولد 1385 را جوان‌ترین افرادی عنوان کرد که در رشته قرائت شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرحی در این واحد، گفت: با حضور مسئولان اوقاف در ادارات شهرستان داورزن، کارمندان بیشتری از ادارات از این دوره از مسابقات استقبال کردند.

داورزنی خاطرنشان کرد: کارمندان فرمانداری، شهرداری و کمیته امداد شهرستان داورزن از جمله کسانی هستند که در این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/70002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول