اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کتابخانه‌های عمومی نیکشهر خبر داد

عملیات ساخت کتابخانه عمومی بخش کتیج به زودی آغاز می‌شود

مدیر کتابخانه‌های عمومی صاحب‌الزمان(عج) شهرستان نیکشهر گفت: با اهدای زمین کتابخانه از سوی مردم بخش کتیج، عملیات ساخت کتابخانه عمومی در این بخش به زودی آغاز می‌شود.

عملیات ساخت کتابخانه عمومی بخش کتیج به زودی آغاز می‌شود

ابراهیم ولی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: برگزاری دو جلسه هم‌اندیشی در ماه با حضور کتابداران و مسؤلان کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های نیکشهر، قصرقند و فنوج تاکنون کمک شایانی به ارتقا همکاری و تعامل بین فعالان عرصه کتاب در این شهرستان‌ها کرده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 9 کتابخانه در این شهرستان زیر نظر این نهاد فعالیت می‌کند گفت: اهدای کتاب‌های متعدد از سوی مردم باعث رونق این کتابخانه‌ها شده است.

مدیر کتابخانه‌های عمومی صاحب‌الزمان(عج) شهرستان نیکشهر متذکر شد: در صورت تامین هزینه‌ها، پس از اتمام مراحل ساخت کتابخانه عمومی در بخش مسکوتان، عملیات احداث کتابخانه عمومی در بخش کتیج آغاز می‌شود.

ولی‌نیا از اهدای کتاب توسط مردم و مسئولان به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان تشکر کرد و اذعان داشت: اولویت اصلی ما در سال‌جاری، افزایش کتاب‌های کتابخانه‌های شهرستان است.

انتهای پیام/75002/ن10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول