اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب در شهرستان سوادکوه:

مشکلات کتابخانه عمومی شهر زیراب حل و فصل شود

امام جمعه زیراب با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: مشکلات کتابخانه عمومی شهر زیراب حل و فصل شود.

مشکلات کتابخانه عمومی شهر زیراب حل و فصل شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت الاسلام محمدزمان رضایی ظهر امروز در جمع فعالان کتابخانه شهر زیراب با تاکید بر اهمیت علم و دانش و عالم در آموزه‌های دینی، گفت: تاکید قرآن مجید در تفاوت آنان که می‌دانند و نمی‌دانند و یا دستور پیامبر برای آزادی اسرایی که خواندن را به مسلمانان بیاموزند از نمونه‌های توجه و تاکید دین بر علم‌دوستی است.

امام جمعه زیراب با بیان اینکه اساس و پیشرفت هر شهر با علم و دانش امکانپذیر است، افزود: ارزش و جایگاه موضوعات باید حفظ شود تا ما شاهد بهره‌برداری بهینه از آن شویم.

وی اهمیت و توجه به علم و علم‌آموزی را مقدمه توسعه ذکر و خاطرنشان کرد: تا زمانی که ما به علم و دانش اهمیت ندهیم شاهد تغییر وضعیت به سمت تعالی نخواهیم شد و حضور اساتید و علما در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی موجب تاثیرگذاری بیشتر آموزه‌های دینی را موجب می‌شود.

رضایی، کتابخانه وسیع با محتوای مناسب را موجب توسعه شهر ذکر کرد و یادآور شد: ساخت کتابخانه باید برای ترویج کتاب و کتابخوانی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه زیراب خواستار برنامه‌ریزی برای حل مشکلات ساخت کتابخانه در زیراب شد و خاطرنشان کرد: ادارات و نهادهای مختلف برای توسعه فضای فیزیکی و محتوای کتابخانه زیراب همراهی و همکاری کنند.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول